DOBBELDATE

God morgen, fineste dere! Nå ligger Morten og drar seg ved siden av meg i sengen her fordi han bruker 1/4 av tiden jeg bruker på å ordne meg til ting. Jeg er så sjalu, men jeg må faktisk legge litt innsats i både antrekk hår og sminke i dag. Morten og jeg skal nemlig på nok et intervju. Jeg føler vi har tidenes medieuke her, men sånn er det vel når man plutselig står igjen som vinnere av et realityprogram. Jeg synes jo sånt er veldig moro da og det tror jeg Morten også synes. 

I går kveld fikk vi heldigvis litt kosetid og vi hadde vår første dobbeldate! De heldige utvalgte var Sofie og Morten som dere sikkert kjenner til. Jeg hadde gledet meg veldig til å introdusere Morten for Sofie og hennes Morten. Haha, det der er faktisk veldig morsomt og litt forvirrende at begge to heter Morten. Vi måtte til slutt komme opp med en løsning på dette lille problemet og det resulterte i at det ble Morten 1 og Morten 2. Nå er jeg faktisk litt usikker på hvem som ble hvem, men ja vi finner nok ut av det. 

Det gikk som jeg forventet, helt strålende! Morten og Morten bondet over FIFA, fotball og trening mens Sofie og jeg lente oss smilende tilbake og koste oss. Det er jo skikkelig hyggelig at guttene våre går så bra overens. Nå kan vi bare starte planleggingen av flere dates, og ikke minst parturer! Woho. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAØREDOBBER MONKI / T-SKJORTE ZARA

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

33 kommentarer

Siste innlegg