VÅR FØRSTE MILEPÆL

Reklame | Annonselenker Nelly

OLYMPUS DIGITAL CAMERATOPP HER (50% rabatt nå)

God morgen, verdens fineste lesere! Ah, jeg er bare så glad akkurat nå. Jeg kunne virkelig ikke bedt om mer enn hva livet mitt består av for øyeblikket. Jeg har en kjempefin leilighet, fantastiske venner, denne bloggen med verdens beste lesere og ikke minst verdens fineste kjæreste. 

Jeg vet det blir mye kliss klass her om dagen, men nå skal jeg være såpass kvalm å si at jeg er helt sykt lykkelig så da må det rett og slett bli sånn. Den bobla har enda ikke sprukket, men jeg lover at jeg skal sette i gang kreativiteten og komme med skikkelig gode innlegg fremover. Allerede i kveld kommer vloggen fra de første dagene etter Love Island hvor jeg tar dere med på alt som skjedde da. 

Nå får Morten og jeg besøk av et tv-team ganske så snart fordi vi skal spille inn noe veldig gøy! Dere får nok snart vite hva det er, men jeg tror ikke jeg kan røpe det helt enda. Vi gleder oss i alle fall masse og det beste er at kvelden avsluttes med vår første dobbeldate, woho! En milepæl allerede etter åtte dager sammen, altså. I kveld kommer nemlig Sofie og Morten på besøk til meg og vi skal lage taco, drikke litt vin og bli verdens beste vennepar 😉 

Vi blogges senere i dag og i mellomtiden kan dere jo sjekke ut salget på Nelly! De har MidSeason sale med opp til 70% rabatt på masse fint! Trykk HER for å komme til salget. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

19 kommentarer

Siste innlegg