SLIK FÅR DU LANGE OG STERKE VIPPER HELT NATURLIG

Reklame | Nutrilashes

Hei, alle sammen! Jeg håper dere har en strålende søndagskveld. Denne dagen har vært så bra og jeg elsker å være tilbake i Norge når høsten er på sitt beste. Siden jeg er i supert humør og har savnet dere så mye så tenkte jeg å komme med et skikkelig godt tips til dere!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Da jeg var på Love Island var det faktisk flere som lurte på om jeg hadde vippeextension. Dette er noe jeg har fått høre mange ganger, særlig de gangene jeg har på maskara. Sannheten er at det er mine egne naturlige vipper, men jeg har brukt diverse vippeserum jevnlig for å styrke vippene. Nå har jeg funnet en ny favoritt og det er Nutrilashes, et serum som kun inneholder naturlige ingredienser og som kan brukes på både vipper og bryn. En stund brukte jeg det fast, mens andre ganger har jeg brukt det i perioder. Jeg synes øyne er noe av det vakreste i hele verden og hvorfor ikke få de så godt frem som man kan? 

Jeg elsker vippeserum nettopp fordi det er med på å fremheve øynene mine i form av lange, sterke vipper. Dere fikk kanskje med dere at Morten var ganske opptatt av øynene mine inne Villaen og synes de er ganske fine, så kanskje jeg kan takke Nutrilashes for at han la godt merke til dem? 😉

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nutrilashes er kjempeenkelt å bruke på både vipper og bryn. Påfør serumet som en dipliner nederst på den øvre vippekanten og la det tørke. Jeg pleier å ta det på etter kveldsstellet og sove med det, rett og slett fordi jeg synes det er enklest. Hvis du skal bruke det på bryn påfører du et tynt lag og lar det virke på akkurat samme måte som med vippene. Jeg har jo brynsserum å takke for at brynene mine faktisk begynte å vokse og det påfører jeg enda fast hver kveld for å øke hårveksten der hvor det er lite eller ingen brynshår! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nutrilashes inneholder som sagt kun naturlige ingredienser og er helt vegansk. Det er heller ikke testet på dyr og inneholder heller ingen parabener. 

Nå får du 50% rabatt ved å bruke handle via DENNE linken eller så kan du trykke HER.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

16 kommentarer
    1. Hei Andrea!
      Jeg håper du fortsetter å ha så mange lesere som du har nå i en lang tid fremover. 😍 Du er flinkere til å blogge enn MANGE bloggere som har dette som heltidsjobb! Du har kvalitetsinnlegg, oppdaterer flittig selvom du har en annen jobb på siden, skriver bra, har ikke for mange smileys og andre useriøsiteter(om det ordet finnes) og du har kjempe fine bilder i hvert innlegg. Helt ærlig vil jeg si at du er bedre enn Sofie, Isabel, Ida Wulff, Kristina Andersen, osv.
      Så jeg håper og unner deg virkelig masse penger i denne bransjen fordi du FORTJENER det. ❤️

    2. Mia: Åå, så koselig at du synes det 😀 Dette gir meg et skikkelig boost, så moro <3 Nå synes jeg alle de du nevner er utrolig flinke så at du i det hele tatt sammenligner meg med dem tar jeg som et stort kompliment! Ida og Kristina er jo to av favorittbloggerne mine, hihi 😀 Tuuuuusen takk, Mia <3

    3. Takk for svar! Ja den første linken fungerer, har bestilt nå😁 men kan jeg bruke det på vippeextensions eller må jeg vente til de har falt av? 🙂

    4. Enig med Mia du skriver flotte innlegg, fine bilder som ikke fokuserer på kropp, ikke overdreven sminke og flott klesstil i motsetning til f.eks Isabel. Dessuten er du et bra forbilde for de unge naturlig og vakker som du er.

    5. Anonym: Tusen takk <3 Veldig koselig at du synes det altså, men jeg blir veldig glad om man ikke drar andre bloggere ned selv om man sier positive ting om en annen! Alle er unike og flinke på sin måte 😀

    6. Hei.
      Jeg lurer på om dere bloggere faktisk har satt dere inn i hva dere reklamerer for, og om dere skjønner halvparten av «fordelen» med at feks produktet er «uten parabener».
      Hvordan kan man si at produktet ikke er testet på dyr? Jeg skal vedde på at ÉN av ingrediensene i produktet du reklamerer for er testet på dyr.
      Hva er parabenene erstattet med? Hva slags konserveringsmiddel? Hvorfor er stoffet de «farlige» parabenene mye tryggere?
      «Idag kjøpte jeg økologisk agurk på butikken istedet for gulrøtter fra first price, gulrøtter fremkaller kreft.»

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg