ANDREA+MORTEN

GJESTEINNLEGG – MARTINE BRUNSELL

 

Hei kjære blogglesere❤

Som sikkert de fleste har fått med seg, så er det jeg og et par andre venninner av Andrea som styrer bloggen og Andrea sine sosiale medier om dagen. Vi har definitivt fått merke at det er mere jobb enn vi hadde sett for oss å drive med blogg, og det til tross for at det meste av innlegg er forhåndsskrevet. Så, all respekt til alle bloggere der ute! 

Det har for alvor begynt å skje ting på love island om dagen, og jeg tror de fleste som har fulgt Andrea en stund kan se at hun virkelig har utviklet seg med tanke på å gå ut av komfortsonen sin følelsesmessig. Jeg vet at Andrea syntes hele dette opplegget var veldig skummelt, så det gjør meg virkelig stolt å se hvordan hun utfordrer seg selv og å se den utviklingen hun har hatt der nede! Andrea viser kanskje ikke like tydelig som flere andre der nede hvor godt hun liker partneren sin, men jeg som kjenner Andrea vet at de tegnene hun viser til det, koster henne mye og er ekte. Jeg håper dere også ser det samme, og at dere fortsetter å stemme på alt som er positivt for hun og Morten <3 Jeg har nemlig veldig troen på at de to kan bli et par på utsiden av villaen også om de får enda litt mere tid sammen. Så; hvis ikke du har lastet ned appen allerede, gjør det og stem så vi kan følge disse turtelduene videre!

 

Bare se så fine de er sammen! Jeg smelter <3 

 

 

 

 

 

 

Klem fra Martine❤❤❤

 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg