EN UPDATE PÅ HVORDAN JEG HAR DET PÅ LOVE ISLAND

Hei alle sammen! Så utrolig rart å faktisk blogge live til dere. Nå sitter jeg faktisk i Villaen og har fått lov til å gi litt lyd fra meg. 

 

Altså det er så fantastisk her, og jeg koser meg så mye! Jeg håper dere følger med og nyter, husk å stem på alt som kan stemmes ❤

 

Dere har kanskje lagt merke til at jeg ikke er en av de som står og pumper før og etter frokost, Hehe. Vel, dere som har fulgt bloggen en stund vet at jeg elsker å trene og er en aktiv jente, men her inne har kjærlighet og solsenga gått før treningen. Heldigvis kom Espen innom en liten tur og delte en helt fantastisk økt med noen av oss. Jeg DØDE!!! Og det beste er at økten kun tar 15 min, men det svir, brenner og  hele kroppen får kjørt seg. Tenk å starte hver dag med denne, da blir du sprek da! Det er faktisk mitt nye mål i Villaen, trene dette minst tre ganger i uken! Vi får se hvordan det går, haha.

 

Hvis dere vil prøve den så kan dere sjekke ut videoen HER eller ved å trykke på bildet over her! Den er supereffektiv og ikke minst morsom, men jeg anbefaler dere å gjøre det med en venn så dere kan motivere hverandre! Masse lykke til og tenk på at jeg skal få presset inn denne i all luksusen 😉

 

Slik er 15 minutters økten:

 

 

 

  • 20 sekunder høye kneløft 
  • 40 sekunder i stille squat
  • 20 sekunder mountain climbers
  • 40 sekunder i stille squat
  • 20 sekunder burpees

 

 

Jeg gleder meg masse til fortsettelsen og håper dere også gjør det! Jeg savner dere og gleder meg til å komme tilbake til bloggen når alt dette er over.

Stor klem❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg