I MIN REISEVESKE

Reklame | Annonselenker Nelly

I dette øyeblikk sitter jeg på flyet til Gran Canaria, herregud det er så sykt! Jeg klarer ikke forstå at dette skjer. Nå føler jeg en god blanding av nervøsitet, spenning og glede. Jeg vil bare komme frem og komme i gang! Jeg forberedte et siste innlegg for dagen, nemlig hva jeg har i reisevesken min og hva jeg reiser i. Det synes jeg alltid er spennende å se hos andre. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

SETT HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bok – Notatbok så jeg kan skrive ned tankene mine – Penn – Pass – Lommebok – Solbriller – Ullgenser – Tyggis – Carmex – Hårbørste

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg har med meg ullgenser fordi jeg fryser alltid på reise. Jeg hater å være kald, så dette har jeg med meg på reise året rundt.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nakkeputen min <3

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg reiser alltid i komfortable klær. Flyturer er ikke et sted jeg bryr meg om å vise meg frem, hehe. Der skal jeg rett og slett ha det så behagelig som mulig. Jeg bestilte dette settet i god tid før reisen slik at jeg hadde det perfekte reiseantrekket! Du finner settet HER.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Så da sees vi på TV3 og Viafree fra 26. august, folkens! Ønsk meg lykke til og ha meg i tankene <3 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg