AVSKJEDSMIDDAG FOR MEG SELV

I går samlet jeg de som hadde mulighet i gjengen til en avskjedsmiddag for meg selv på Kverneriet. Jeg elsker maten der, det er så utrolig godt! Det var veldig koselig med de jeg faktisk fikk snakket med og det var koselig å ha en siste middag sammen før jeg drar. Jeg dro ganske tidlig hjem for å pakke siste rest og stressa som jeg er klarte jeg ikke helt å kose meg den siste halvtimen, hehe. Typisk meg, mer om hva som skjedde får dere vite i pakkevideoen min som kommer om ikke så alt for lenge. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå sitterj ge og prøver å manne meg opp til å få vasket leiligheten. Jeg har båret ned en million esker og ting i boden så der er alt klart. Nå er det bare noen få ting jeg trenger pluss to kokkferter som er igjen av mine ting i leiligheten. Det er så rart å se rommet mitt helt tomt… Tenk at når jeg kommer hjem så bor jeg et helt annet sted enn her. Jeg tror det blir ganske deilig med litt forandring. Jeg blir fort lei av å bo på samme sted, haha. Merkelige greie. 

Blæh, nei nå får jeg sette i gang med vaskingen og så begynne å fikse meg etter det. Jeg har litt av hvert å finne på i dag så det er bare å komme i gang. Vi blogges senere i kveld, stor klem <3

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg