DISSE SKAL STYRE BLOGGEN MIN

Dere vet allerede at noen av vennene mine skal styre bloggen og de andre sosiale mediene mine nr jeg er borte. I går arrangerte jeg et skikkelig møte for å gå gjennom alt som skal gjøres og hvordan man gjør det. Jeg tror nok samtlige fikk litt sjokk over hvor mye det faktisk er som skal til, hehe. Wopsi. Neida, men alt er bedre enn ingenting! Innleggene er jo allerede skrevet så det er hovedsakelig deling og oppfølging, men det er nok mer jobb med blogg enn hva man kanskje ser for seg før man har prøvd det. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

De flotte jentene over her skal altså styre skuta mens jeg er borte, uansett om det er to uker eller to måneder. Jeg er så uendelig takknemlig for at de gidder å sette av tid til å hjelpe meg med dette! Hva skulle jeg gjort uten dere? Så vær snille med dem og hvis det er noe dere lurer på så er det enkleste å skrive DM på Instagram. Den sjekker de jevnlig! 

Så det meste vil altså gå som normalt altså. Jeg håper ikke dere merker alt for godt at jeg er borte, husk at dere kan se meg på skjermen hvis dere savner meg! Jeg håper jo dere ser på uansett og at det hele blir veldig moro! 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

10 kommentarer

Siste innlegg