TING JEG GLEDER MEG TIL I OKTOBER

Se min nye leilighet. Jeg kommer jo hjem til en ny leilighet som jeg verken vet hvordan ser ut eller hvor ligger. Det kan bli spennende! Jeg gleder meg riktignok veldig til å se hva vi endte opp med og til å faktisk flytte inn. 

Feire bursdagen min. Wiiii! Årets beste måned. Jeg har bursdag 26. oktober og gleder meg så mye til å feire. Etter en storslått feiring i fjor føler jeg for en litt roligere i år. Kanskje bare en bursdagsmiddag med de nærmeste og en bytur? Noe i den duren. 

Se familie og venner igjen. Jeg kommer til å ha så mye å fortelle!! Selv om de antakeligvis har sett det meste på tv allerede, haha. Uansett skal det bli så godt å komme tilbake til dem. Det har kanskje skjedd noe spennende i deres liv mens jeg var borte også. 

Se alle episodene av Love Island. Det kan jo bli ufattelig interessant, hehe. Jeg vet jo hva jeg gjør og sånt, men det er alltid spennende å se hvordan ting ender opp etter klipp og redigering. Det er også veldig spennende å se ting utenfra, kanskje alt er annerledes enn hva jeg trodde?

Orgasme. Om jeg gleder meg til å få en orgasme etter to måneder? Eh, ja takk! 

Feire min egen hjemkomst. Hello, I’m home! Det er bare å få samla gjengen asap og feire at jeg er tilbake i byen <3

Kjøpe nye høstklær. Jeg elsker høsten. Det er min absolutte favorittårstid og det har mye med høstklær å gjøre. Jeg elsker fargene, jeg elsker strikkede gensere og store kåper. Jeg gleder meg så mye til å handle inn!

Innrede soverommet mitt. Wiiii, det blir muligens en shoppingrunde der også. Vi får se hvordan det står til med økonomien etter to måneder borte fra jobb, men litt nytt må jeg unne meg. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer
    1. Gratulerer med seieren 🙂
      Mye du gleder deg til ser jeg 🙂 fått gjort noe av dette enda da?? ;p 🙂 😉
      Å så utrolig koselig at du endelig har funnet kjærste 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg