SOMMERENS BESTE MINNER

Nå som sommeren er over tenkte jeg det var passende med en oppsummering av mine favoritt-øyeblikk i løpet av de siste månedene. Alt i alt har det vært en helt fantastisk sommer som definitivt havner i historiebøkene. Det er noen høydepunkt som skiller seg ut og de kommer her: 

GØTEBORG

Jentetur med Martine og Martine som inneholdt roadtrip, Ed Sheeran-konsert, bytur, shopping og kos!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

STAVERNFESTIVALEN

Altsååå! Hjemme i Larvik med verden beste venner, sol, sommer, bra musikk og tidenes beste Stavernfestival. Det var rett og slett perfekt og jeg hadde det så moro som jeg ikke har hatt det på veldig lenge. Sommerens absolutte høydepunkt. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

ALBANIA

Hm, eller er dette høydepunktet? I alle fall en veldig god nummer to. Endelig fikk jeg slappet av på solsenga ved havet, badet, spist god mat og bare kost meg. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

VERANDA-KVELDER

Dette havner også på listen, rett og slett fordi det er noe av det koseligste jeg vet om i hele verden!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg