10 TING JEG ELSKER MED OSLO

Reklame | Annonselenker Nelly / Spons Kouture

KJOLE HER / SKO HER

TILGJENGELIGHET. Det aller meste man trenger er tilgjengelig hele tiden, altså 24 timer i døgnet. Vil du ha mat midt på natten? Null stress, du finer både åpne gatekjøkken og dagligvarebutikker. Treningssentre holder åpent gjennom hele døgnet, søndager er kanskje en av de dagene hvor flest folk er ute og benytter sge av det Oslo har å by på og du har både spa, caféer, turterreng, sjø, bad, parker og strender. Alt!

BYGNINGENE. Jeg elsker fine bygninger og Oslo har ufattelig mange av dem. Frogner, Bygdøy, St. Hanshaugen og Majorstuen er noen av mine favorittsteder å gå på bygnings-vandring som jeg liker å kalle det.

ALT INNENFOR GÅAVSTAND. I hvert fall det aller meste. Som jeg har nevnt flere ganger så går jeg nesten over alt og det elsker jeg med denne byen!

MASSE MENNESKER. Du kan sette deg på en café og bare se på alle menneskene som går forbi. Det er ufattelig mange forskjellige mennesker i Oslo g det er så interessant å følge med på dem. Jeg elsker å studere mennesker, lage en historie til dem og sånne rare ting hihi. 

BY OG HAV I ETT. Dette liker jeg! Du er midt i det som er en storby, men så kan du gå noen meter og så er du plutselig ute ved havet. Hvor fantastisk er ikke det?

UTESERVERING. Jeg elsker uteserveringene i Oslo. Det er så god stemning og det finnes så utrolig mange av dem! Uansett hvilken bydel du befinner deg i eller hva slags mat du vil ha så kan du nyte det ute i frisk luft. 

PARKER. Det er så koselig! Nå i sommer har det nesten vært for varmt til å tilbringe tid i parken, men vanligvis er det utrolig koselig å samles der. Det er også veldig mange parker som gjør seg godt som tur- og treningsområde.

DET SKJER NOE HELE TIDEN. Til alle døgnets tider altså. Her trenger du virkelig ikke kjede deg! Uansett hvilken dag det er så er det et eller annet som skjer. Konserter, forestillinger, utstillinger og mye annet kulturelt for dere som interesserer dere i slike ting. 

VENNENE MINE. Nesten alle er samlet i Oslo og det elsker jeg! La oss bo i samme by for alltid <3

MAT. Det finnes så mange gode restauranter her og det finnes så ufattelig mye god mat! For en matelsker som meg er det ganske farlig for lommeboka, men samtidig ganske chill fordi det alltid er noe godt å velge i. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg