KLEIN OG KOSETE

Dette innlegget er ganske utfordrende for meg å skrive. Det er rett og slett fordi jeg synes det er ufattelig kleint, haha. Jeg hater å innrømme hvordan jeg blir når jeg faktisk liker noen. Mye fordi jeg hater å snakke om alt som har med intimitet og kjærlighet å gjøre, men også fordi jeg blir så ufattelig klein… Det er jo litt interessant for dere å vite fordi nå kan dere avsløre om jeg faktisk liker noen av guttene i villaen 😉 La oss se på hvordan jeg blir når jeg liker en gutt:

AVSTAND. Dette er utrolig merkelig, men vanligvis så tar jeg litt avstand om jeg liker noen. Det er nok en naturlig forsvarsmekanisme jeg har utviklet for å ikke risikere å falle mer for han, men det må jeg rett og slett legge fra meg inne på øya. Jeg har riktignok blitt mye bedre på dette punktet de siste månedene, så jeg håper egentlig vi kan stryke dette fra listen.

SMILER MYE. Jeg blir så tåpelig, haha. Herregud, jeg begynner å smile bare noen nevner navnet hans. Hvis jeg snakker om han så smiler jeg, om jeg ser han så smiler jeg. Det er mye smiling for å si det sånn. Klein smiling. 

ØYEKONTAKT. Vanligvis så hater jeg å ha øyekontakt med andre mennesker. Ja, jeg er skikkelig dårlig på menneskelig kontakt. Allikevel er det noe som skjer om jeg liker noen. Da er det plutselig veldig interessant med øyekontakt og jeg vet nesten ikke om noe bedre. 

JEG VIL SNAKKE OM HAN HELE TIDEN. Jeg analyserer alt. Hva hvis ditt, hva hvis datt, men jeg tenker dette og han sa det og blablablabla. Jeg blir rett og slett litt obsessed og litt irriterende om jeg får si det selv. 

KOSETE. Vanligvis så hater jeg å kose. Jeg klarer ikke at noen tar på meg uten samtykke en gang og jeg får grøsninger av tanken på å holde hender. Alt dette endrer seg også om jeg liker en gutt. Da vil jeg gjerne kose masse og jeg synes det er kjempekoselig å holde hender. Altså hva?

KLARER IKKE SPISE FORAN HAN. Hehe, dette er nok et merkelig punkt. Jeg er så usjarmerende når jeg spiser. Vanligvis så trykker jeg i meg maten og nei, det er ikke noe som helst sjarmerende med meg når jeg spiser. Dette er jeg fullstendig klar over så om jeg liker en fyr jeg ikke kjenner så godt og har rukket å bli komfortabel med så klarer jeg omtrent ikke å spise foran han. Jeg spiser kjempesakte og prøver å ikke søle over hele meg. 

LIVREDD. Dette er totalt krise, men om jeg liker noen så blir jeg vanligvis livredd. Hva hvis han bare later som han liker meg? Hva hvis det kommer noen bedre og han dumper meg for henne? Hva hvis jeg gjør noe som ødelegger alt? Hva hvis han er utro i fremtiden? Hva hvis jeg faktisk åpner meg opp for han og det som skjer er at han dumper meg en uke senere? KRISE. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg