UKENS SPØRSMÅL / LOVE ISLAND, CRUSH, FESTING +++

Gleder du deg til Love Island?

Ja, herregud jeg gleder meg så mye! Nå er jeg der at jeg bare vil reise ned og komme i gang med alt sammen. Jeg er så spent. 

Hvor mange ganger har du blitt intervjuet?

Det aner jeg faktisk ikke… Det har blitt en del ganger nå og linselus som jeg er så hadde jeg noen intervjuer fra tiden før PH også. 

Har du signert kontrakt med Side2 igjen?

Nei, ingen kontrakt, men jeg skal begynne å jobbe redaksjonelt med redaksjonen igjen og det er jeg veldig glad for! Det var det som lenge holdt meg igjen når det kom til å stå på egne bein, så jeg er utrolig glad for at jeg kan fortsette med det selv om jeg ikke er bundet til noen 😀

Kan du lage et mer utdypende innlegg om vaginisme?

Hvis du Google bloggnavnet mitt og vaginisme får du opp de fleste innleggene jeg har skrevet om dette, men vil anbefale deg å lese om det på en profesjonell side som DENNE.

Hva hadde skjedd om du fikk kjæreste nå?

Hm… Altså hele poenget med Love Island er å finne kjærligheten, så om den hadde dukket opp nå ville jeg ikke latt den gå fra meg for et tv-program, noe jeg tror de ville forstått. Om sant skal sies så hadde det passet ekstremt dårlig, haha. Jeg har jo så lyst til å dra! Nå får jeg meg ikke kjæreste på så kort tid som det er frem til avreisedatoen så jeg tror det skal gå bra.

Hvem er dine beste venninner fra PH?

Martine og Sofie <3 Masse elsk til dere. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvor høy er du?

168 cm.

Vil du ha sex på Love Island?

Nei, jeg vil ikke ha sex på Love Island. Samtidig vet jeg at ting kan skje, særlig om man får følelser for noen. 

Hvor lenge blir du borte?

Det kommer an på hvordan det går, men rundt to måneder om jeg er heldig!

Pleier du ofte å dra på byen?

Det går veldig i perioder, men jeg er aldri ofte på byen. I perioder er jeg ute noen lørdager på rad, mens andre ganger går det flere måneder mellom hver gang. Det er nok oftere på sommeren enn på vinteren. 

Synes du det er dumt at Sofie ikke kommer hjem før du drar?

Ja! Det er utrolig trist å ikke få se henne på så lang tid, men sånn er livet noen ganger og jeg kommer jo hjem igjen. 

Har du noen favorittlag i fotball?

Yes, heier på Rosenborg <3

Hvordan har du det egentlig?

Ikke så bra akkurat nå fordi jeg er ekstremt stressa. Her og nå er livet mitt totalt kaos, men samtidig så forbereder jeg meg til en helt fantastisk opplevelse så det går veldig opp og ned. Jeg tror det blir veldig bra når jeg er 100% ferdig med bloggen, har gitt instrukser til alle som skal hjelpe meg når jeg er borte og har pakket ferdig og offisielt flyttet ut av leiligheten. Da kan jeg få ro i sjela og bare glede meg!

Så du fortsetter å bo i Oslo å ikke i Larvik? Syns jeg leste at du skulle flytte til Larvik?

Ja, planen var å ha tingene mine hos pappa i Larvik i perioden før jeg skulle reise. Da skulle jeg ikke jobbe fra 1. august, men nå som jeg jobber frem til og med i dag så ble det bare styr. Heldigvis fikk jeg lov av Sofie til å bli boende her frem til jeg drar og bruke boden som oppbevaring frem til jeg kommer tilbake. 

Har du noen serietips?

Ja! Det kommer en kjempestor film- og serieguide i morgen. 

I hvilken spørsmålsrunde svarer du på om hvorfor du ikke har kontakt med moren din?

Jeg kommer nok ikke til å svare direkte på hvorfor, men jeg svarer mer i en spørsmålsrunde som kommer ut når jeg er borte. 

Når hadde du sist crush på en gutt?

Ah, dette er et spørsmål jeg egentlig ikke orker å ta stilling til. Jeg har faktisk en liten crush nå, men det passer jo ganske dårlig hehe. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kunne du blitt med på Skal vi danse?

Neiiiii, får angst bare av tanken! Eier ikke rytme og får så prestasjonsangst. 

Angrer du på at du utsetter studiene?

Nei, ikke litt en gang. 

Kommer du til å heie på Martine Lunde når hun er med på Skal vi danse?

Ja! Vet ikke om det sendes når jeg er borte, men hvis ikke skal jeg stemme masse på både Martine og Aleks! De kommer til å være så fine herreguuud. 

Hvilken sesong ser du på Love Island UK?

Sesong 3 som ligger på Viafree <3

Hvor ofte kommer du til å blogge når du er borte?

Hvis jeg blir ferdig med alt så blir det cirka et innlegg om dagen, noen ganger to de første fire ukene. Deretter er det mellom fem og seks innlegg <3 Jeg har lagt så mye tid og arbeid i innleggene som kommer ut mens jeg er borte så jeg håper virkelig dere liker de 🙂

Angrer du på noen du har ligget med?

Angrer og angrer. Ser ikke poenget med å angre, men det er ikke alle jeg hadde ligget med igjen for å si det sånn… 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

22 kommentarer

Siste innlegg