I GÅR KOM SAMMENBRUDDET

I dag skal Marte og jeg ha en skikkelig jentedag. Det er virkelig etterlengtet og faktisk helt nødvendig i mitt tilfelle. I går ble alt bare for mye og jeg fikk helt seriøst et lite sammenbrudd. Jeg hadde fysisk vondt i brystet gjennom hele dagen og da det stod på som verst klarte jeg ikke puste. Jeg lå i sengen og holdt rundt en pute i over en time for å klare å deale med det der og da. Heldigvis ringte Marte meg etter hvert og jeg fikk luftet en del ting. Vi ble enige om å trene det ut i går kveld og så deale ordentlig med alt i dag. 

Det er ikke noe som har skjedd egentlig, men det er utrolig mye som skal skje nå på veldig kort tid og som den kontrollfreaken jeg er er det lett å få panikk. Så mye som må planlegges og legges til rette, samtidig som jeg faktisk må fungere i hverdagen min hvor det skjer litt av hvert der også. Det er ikke til å legge skjul på at det jeg snart skal dra avgårde på også er en faktor her, fordi uansett hvor mye jeg gleder meg så er det samtidig veldig skummelt. Jeg vet at alt kommer til å gå kjempebra. Jeg vet at bloggen er i gode hender og at innleggene er bra. Jeg vet at jeg kommer til å få pakket ferdig det som er mitt i leiligheten. Jeg vet at det ordner seg, men noen ganger så tar bare panikken over og da er det eneste som hjelper å holde rundt en pute i en times tid, hehe. 

Heldigvis skal Marte hjelpe meg å få system i både ting og tanker i løpet av dagen i dag. Herregud, hva skal jeg gjøre uten henne når jeg drar? Jeg får faktisk tårer i øynene mens jeg skriver det her fordi hun er akkurat det jeg hadde trengt der inne. En som kan fortelle meg hva jeg tenker når jeg ikke klarer eller vil skjønne det selv. Ahhhh, jeg får finne en reserve-Marte inne i villaen haha. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå skal jeg dra på meg treningstøyet. Punkt nummeren på jentedagen er nemlig trappeløp, woho! Jeg tenkte forresten å snappe en del gjennom dagen i dag, typ vlogge på Snapchat så følg meg gjerne for å se hva vi gjør i dag: andreasveinsdot <3

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg