MØTER, VISNING OG VIN

Reklame | Annonselenker Nelly

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERATOPP HER / SKJØRT ZARA / SKO HER

God morgen! Nå er jeg ganske klar for å starte dagen. Jeg sitter i skrivende øyeblikk med smoothie og sminke foran meg.

Jeg har en litt merkelig dag. Vel, dagen er egentlig ikke merkelig, men jeg har satt avtaler på veldig merkelige tidspunkt. Jeg får litt tid mellom alle, men ikke nok til å gjøre noe fornuftig. Egentlig skal jeg prøve å få presset inne en treningsøkt i løpet av dagen, men det kan bli spennende å se hvordan jeg skal få til det… 

Dagen starter med et møte om rundt en time i Nydalen, deretter har jeg et møte klokken et på Grünerløkka, en visning i sentrum klokken 17 og så skal jeg møte noen venninner klokken 19.30 på St. Hanshaugen for å sosialisere, drikke vin og spise pizza nam nam. Når jeg tenker meg om kan det være jeg får god til mellom møte nummer to og visningen, men det kommer jo helt an på hvor lang tid møtet tar. Vel, vel. Tiden vil vise hva jeg får tid til å ikke. 

Det jeg ser akkurat nå er at jeg må ta bussen om førti minutter og har enda ikke rørt sminken eller funnet ut hva jeg skal ha på meg så det er på tide å komme i gang. Forresten så er jeg nesten ferdig med innleggene til jeg reiser og hvis alt går som det skal tror jeg faktisk jeg får oppdatert dere hver eneste dag de første ukene og nesten hver eneste dag de siste! Wiiii, er ikke det moro? 😀

Nei, nå må jeg slutte å skrive her. Jeg håper dere får en strålende dag, alle sammen! 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

3 kommentarer
    1. Hei fine! <3 Åååå, jeg digger deg! Gleder meg alltid så mye til å klikke meg inn hos deg! Du er fin, søt, god og råååå! <3 Og gleder meg såååå til å se deg på skjermen!!! Det blir så kult!!! Håper du finner kjærligheten jeg 😉 <3 Stooore, gode klemmer til fantastiske deg!!! <3<3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg