MIN ØNSKELISTE

Reklame | Annonselenker Nelly

Nå er det ikke lenge til jeg reiser og jeg har planer om å shoppe hjem enda litt før jeg drar. Jeg trenger flere kjoler, skjørt, bikinier og topper. Jeg klarer ikke bestemme meg fordi det er så sykt mye fint! Her er noe av det jeg ønsker å ta med meg til Love Island: 

KJOLE HER / UNDERDEL HER / OVERDEL HER / TOPP HER

SKJØRT HER / TOPP HER / BELTE HER / KJOLE HER

TOPP HER / TOPP HER / HVIT KJOLE HER / GRØNN KJOLE HER

KJOLE HER / BLAZERKJOLE HER / SKJØRT HER / BUKSE HER

SKO HER / ROSA SKO HER / HVITE SNEAKERS HER / SORTE SNEAKERS HER

SORT KJOLE HER / KJOLE HER / SETT HER / KJOLE HER

GENSER HER / TOPP HER / BLAZERKJOLE HER

OVERDEL HER – UNDERDEL HER / BADEDRAKT HER / OVERDEL HER – UNDERDEL HER

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg