SERIETIPS: GOOD GIRLS

Endelig søndag, min favorittdag i uken. Her på bloggen betyr søndag film- eller serietips og denne gangen blir dte sistnevnte. Denne serien så jeg ferdig på en uke. Det er riktignok bare en sesong, men allikevel. Jeg ble så skuffa da det gikk opp for meg fordi denne serien er helt sinnsykt spennende! 

Good Girls handler om tre mødre og bestevenner i veldig forskjellige livssituasjoner. De har riktig nok én ting til felles; de trenger penger og de trenger de raskt. Sammen blir de enige om å rane et supermarket, som også er arbeidsplassen til en av mødrene. Det går greit nok, men det viser seg at det ranet gjør dem til brikker i et mye større og farligere spill. 

De tre damene må lære seg å sjonglere et allerede hektisk liv med jobb, menn og barn som nå også inneholder ganske mange farlige faktorer. Det er action, spenning, mye humor og litt kjærlighet. Det er en utrolig bra serie og jeg gleder meg ubeskrivelig mye til sesong 2 kommer! Dere finner serien på Netflix <3

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

17 kommentarer

Siste innlegg