VISNING, BLOGGSHOOT & BYTUR

Reklame | Annonselenker Nelly / Junkyard

Nå skal være helt ærlig med dere. Jeg er så ufattelig stressa. Det er alt for mye som skjer om dagen. Jeg har ikke tid til det, sånn på ordentlig. Det er virkelig ikke lenge til jeg reiser. Innen den tid må jeg pakke ned hele rommet mitt, gjøre alt klart til å flytte i det jeg kommer hjem, handle inn og pakke alt som skal med til Love Island. Jeg jobber nesten hver eneste dag, noe som tar alt for mye tid og energi. I tillegg har jeg tusen andre ting jeg må gjøre og folk jeg må se. Det er ikke en eneste dag jeg har før jeg reiser som ikke er full av planer.

Det er så krise og jeg begynner snart å grine fordi jeg er så stressa! For eksempel så prøver jeg å få til å møte Martine før vi begge reiser, men det er et eller annet som gjør det så utrolig vanskelig uansett hvilken tid vi foreslår. Det er like før jeg avlyser visningen så jeg kan henge med henne liksom. Det er faktisk noe jeg skal prioritere før jeg drar! Fordi der ligger problemet mitt. Jeg er dårlig på å prioritere fordi jeg vil få til alt og sier ja til alt. Da går det til helvete.. Da jeg satt meg ned for å skrive helgens planer ble jeg ikke akkurat mindre stressa. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAJAKKE HER / KJOLE HER / SKO HER / SOLBRILLER HER

FREDAG

Trening. Planen var egentlig å trene i det jeg stod opp, men jeg våknet opp med en skikkelig hodepine. Sikkert fordi jeg er så stressa, haha. Så det må jeg drøye til utover dagen og se an formen. Da blir det nok i så fall i kveld, men vi får se hvordan ting ligger an. 

Bloggbilder. Klokken 13 møtte jeg Helene for å ta bilder til bloggen. Dere har muligens lagt merke til at det er en del arkivbilder om dagen? Vel, det skyldes rett og slett det jeg klager over i starten av innlegget. Heldigvis har både Helene og jeg tid i dag så da blir det shoot!

Jobb. Heldigvis en kort vakt på fire timer, men den passer like dårlig som alt annet hehe.

Visning. Jeg drar rett fra jobb til vising. Nå prøver jeg nemlig å finne et hjem til jeg kommer tilbake fra Love Island. Jeg har teknisk sett flyttet ut herfra nå, men jeg er så heldig å få bli boende til jeg reiser! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

LØRDAG

To visninger. Den første er halv ti og etter det drar jeg rett på en visning klokken 11. Jeg hadde glemt hvor mye jeg hater leilighetsjakt, haha. Det er så mye styr. Stygge leiligheter, drømmeleiligheter man ikke får og bare kaos. 

Jobb. Så er det rett fra visning til jobb klokken tolv. Der blir jeg i seks timer, kjempespennende. 

Vinkveld og bytur med jentene. Wiiii! Dette er kanskje ikke det lureste, men som jeg sa vil jeg tilbringe mest mulig tid med vennene mine før jeg drar. Vi har det så gøy på byen om dagen så det blir rett og slett en tur til. Herregud, så mye jeg har festet etter Stavernfestivalen. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

SØNDAG

Seriemaraton. Antakeligvis er jeg sliten etter dagen før og da blir starten på dagen brukt i sengen med Love Island. Det er så gøy! Jeg er helt hekta. 

Pakking. Jeg må fortsette pakkingen. Jeg lurer faktisk på om jeg skal pakke ferdig den ene kofferten til reisen. Det er ting jeg ikke kommer til å bruke nå uansett så de kan like så greit havne i kofferten så jeg har kontroll på det. Så er det mer ting fra rommet som må pakkes i esker og gjøres klart. I tillegg må jeg bære alt ned i boden så jeg har litt av hvert å finne på. 

Møte. Jeg kan ikke si hva dette handler om helt enda, men jeg skal ha et møte hjemme hos meg i morgen ettermiddag som jeg gleder meg veldig til. 

Videoinnspilling. Woho! Marte og Michelle kommerp å besøk og vi skal spille inn to videoer til dere. Det blir kjempegøy, så jeg gleder meg til å vise dere de!

Planlegge uken som kommer. Jeg må ha en plan på når jeg skal gjøre absolutt alt. Når jeg skal pakke, når jeg skal blogge, når jeg skal trene osv. Så må jeg skrive og skrive slik at jeg blir ferdig med alle de planlagte innleggene før jeg reiser.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

10 kommentarer
    1. Du er så vanvittig dyktig til å blogge, Andrea!! :))
      Det er så mange bloggere som oppdaterer kun en gang per dag, og noen dager kun noen få ganger i uken, og atpåtil tjener masse penger på det!
      Bortskjemt kaller det 😉
      Du har forstått det i hvert fall. Å blogge er mye mer jobb enn å kun legge ut et par bilder, eller reklamere for noe overfladisk tull.

    2. Er ikke ofte jeg kommer med kommentarer, men fy søren så gjennomført blogg du har. Du skriver alltid om noe som interesserer og er spennende! Hva skjer med bloggingen når du er på Love Island?
      Klem!

    3. Misa: Haha, nei. Senest forrige uke skrev jeg at jeg hadde tidenes kjipeste dag før jeg kom på jobb og at kollegaene mine gjorde den bra 🙂 Det passer bare ekstremt dårlig å jobbe nå om dagen fordi jeg har 1000 andre ting å gjøre og vi har ikke aircondition så derav småirritert.

    4. Trodde du ikke likte Love Island UK? 🙂 Jeg ble glad nå for å høre at du er like hekta som meg! 🙂 Jeg har kun sett sesong 3 men synes det er veldig mange oppegående mennesker der, og ble litt skuffa når du skrev det bare var sex og drama, da det ikke er helt slik jeg opplever det..

    5. Anonym: Likte ikke det jeg så som lå ute på det tidspunktet, nemlig sesong 1 🙂 Så fikk jeg tips om å se senere sesonger og da sesong 3 kom ut på Viafree prøvde jeg meg på den og det er en helt annen serie! Nå opplever jo folk ting forskjellig, så å bli skuffet er jo.. ja.. litt rart kanskje? Jeg vet ikke _:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg