IRRITERENDE BARN SOM SKRIKER

I går spurte jeg dere på Instastory hva dere ønsket å lese om grunnet min ekstreme skrivesperre som jeg nå har nevnt i sånn fire innlegg denne uken, hehe. Flere ønsket seg et innlegg om ting som irriterer meg og da ble jeg egentlig veldig glad! Jeg har nemlig en lang liste over irriterende ting, særlig nå fordi jeg er ekstremt irritabel om dagen. Hm… Irritabel, kvalm, hodepine, vondt i magen og korsryggen, såre nipler, søtsug. Hva kan dette være? Uansett. Her kommer min veldig ærlige liste med ting som irriterer meg!

Skrivesperre. Denne havner øverst fordi jeg er kritisk rammet av dette om dagen og herregud så irriterende det er! 

Mennesker som går midt i veien og gjør det umulig for andre å gå forbi. HVORFOR GJØR DERE DETTE? Er det så forbanna vanskelig å holde seg mot en av sidene og kanskje være litt opperksom så du merker om noen snart går på skoene dine.

Barn som skriker i bakgården før klokken åtte om morgenen. Altsåååå jeg ble vekt av dette forrige uke og det var ikke akkurat en rise and shine-start på dagen for å si det sånn. Det var like før jeg skreik tilbake. Det var ikke gråt, det var roping. 

Klam luft. Klikker. Jeg er så forbanna lei av klam luft. Jeg er så forbanna irritert over å være klam og svette tjuefire timer i døgnet. Nå trenger jeg høst!

Reklamene på Viafree. Orker ikke, de er så lange og de kommer jo oftere enn jeg sjekker Instagram (noe som er hele tiden). 

At håret på leggene mine vokser ut ekstremt fort. Ehm, jeg tror kanskje jeg barberte leggene mine på lørdag og nå ser det ut som jeg aldri har rørt en høvel. Egentlig en perfekt anledning til å få dem vokset. Hadde jeg bare hatt tid… 

Idioter som behandler ansatte i serviceyrker som dritt. Hva hadde du gjort uten dem? Sånn seriøst. Det er ikke akkurat sånn at du hadde hatt gidd til å stå der og tappe ølen din selv. Dette er så irriterende og provoserende. Du er da for faen ikke noe mer verdt enn servitøren din eller dama som jobber i kassen på nærbutikken. Skjerp dere!

Gutter som skryter av hvor asshole de er. Virkelig? Du blir ikke akkurat sjarmerende eller tiltrekkende av å skryte av hvor mange som faller for deg, men at du bare “player” dem. Hvorfor er det et ord i ordforrådet til mennesker plis. 

Jenter som ikke klarer å si positive ting om andre jenter og automatisk ser på de som en trussel. Usikker på deg selv, eller? Kan vi begynne å holde sammen i stede for å dra hverandre ned? Det er ikke farlig å si at en annen jente ser skikkelig smashing ut, det er kult!

Folk som blir provosert av åpenhet og ting de ikke forstår. Du kan jo prøve å forstå i stede for å klikke. Folk er forskjellige og det er ikke nødvendig å bli sint selv om jeg skriver at jeg har vaginisme eller en annen blogger skriver om angst. Slapp av, folkens.

Mennesker som er totalt blinde på seg selv. Og egen oppførsel. Dere vet de som aldri tror de gjør noe galt, men at alle andre alltid gjør det. De som tror at de gjør all jobben når man egentlig gjør like mye. Guuuuud så irriterende.

Jenter og gutter som mener de har null ansvar ved å ligge med noen de vet har kjæreste. Det har du faktisk. Du er et jævlig menneske, okei?

Folk som kaster søppel rett på bakken. Nei, bare ikke gjør det. Jeg blir så irritert at jeg får lyst til å plukke opp søppelet deres kun for å kunne kaste det på dem. 

Når neglene mine knekker. Jeg griner snart. I Albania vokste neglene mine som bare det og ble så lange og fine! Nå knekker de en etter en i dette forferdelige klimaet.

Folk som begynner å mase på deg med en gang du kommer inn døren etter en lang dag. Snork. Er det mulig å få en halvtime for seg selv i stillhet, takk?

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

13 kommentarer
    1. Enig:
      Barn som skriker i bakgården før klokken åtte om morgenen
      At håret på leggene mine vokser ut ekstremt fort – Hater når det skjer 😛
      Mennesker som går midt i veien og gjør det umulig for andre å gå forbi – OG SYKLISTER!!
      Folk som kaster søppel rett på bakken
      Folk som begynner å mase på deg med en gang du kommer inn døren etter en lang dag!!!!!!!!!!
      Deilig med et sånn “Klageinnlegg!” – Liker 🙂

    2. Hei😊🌸 Jeg hva innom butikken du jobber i på onsdag, herregud som jeg stirret på deg (ikke meningen om du følte deg beglodd ) men fy søren så vakker du var😍 hadde så lyst å spør deg hvor du hadde kjøpt antrekket ditt, du hva rett og slett bare nydelig😍👌

    3. Lene: Åååh, så koselig å høre <3 Tror ikke jeg la merke til det, haha så ikke tenk på det! Hva hadde jeg på meg? 🙂 Bare å komme bort neste gang om jeg ikke står med en kunde <3

    4. Enig! Man er like skyldig når man ligger med en man vet har kjæreste!
      Eksen min lå med sin nåværende kjæreste før han gjorde det slutt med meg…. Hun sa til meg at hun følte det var hans ansvar og at han hadde sagt mange ganger at han skulle gjøre det slutt med meg likevel. Haha. Fortsatt ikke greit ass.
      Og foresten, kommer til å savne bloggen din såååå mye når du er borte! <3

    5. Herlig innlegg enig i mye 😂
      Håret mitt også vokser så fort på leggene. Funnet ut at det må være fordi jeg er like glad i munkholm som alkohol basert pils. Kanskje du også er glad i øl? 😂
      Hatt skrivesperre selv via studiene og sist hadde jeg det i vår når jeg skulle skrive bacheloren min alene. Det er irriterende det, så har mine dype med følelser med deg der altså! 👍
      Det å gå både på gaten og på kjøpesenter med folk som både går midt i veien eller står i en liten flokk midt i veien for å prate, er utrolig irriterende..
      Bor i blokk selv og det er så ufattelig irriterende med fulle folk som kommer igjen på natta eller morgenen og står utfor her og snakker høyt eller roper. Ikke minst det du nevner om unger som også griner i gryåtta om morran.

    6. Hvis du har begynt på P-piller igjen, er det nok hormonene dine som herjer i kroppen. Derfor du har såre nipler, vondt i magen og korsryggen.. Dette kan ta noen måneder før det stabiliserer seg.. Det gjorde det hvertfall med meg når jeg begynte med p-piller igjen:) Det går over, men kan ta sin tid desverre..:(

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg