EN NY OBSESSION

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hei, fininger! Nå koser jeg meg faktisk skikkelig. Etter en lang og tung dag på jobb har jeg laget meg taco, noe som faktisk ble skikkelig fail haha. Jeg klarte å kjøpe Fajita bbq taste-krydder. Til info så hater jeg alt med bbq smak, æsj jeg blir kvalm av tanken. Heldigvis smakte det ikke like mye som det luktet så jeg har i alle fall fått i meg maten. Heldigvis hadde jeg kjøpt med litt sjokolade så jeg lider ingen nød. 

Nå har jeg rigget meg til med sjeselongen og stuebordet fordi Sofie solgte sofaen her om dagen. det gjør meg faktisk ingenting. Jeg har det hyggelig jeg! For all del, jeg kunne ha sittet i sengen og gjort det koselig der, men jeg må jobbe og det blir litt vanskelig uten å streame Love Island på tven. Jeg har nemlig blitt totalt hekta! Det er jo så spennende. Tusen takk til dere som anbefalte meg å se en annen sesong enn nummer en som ga meg panikk. Nå ser jeg sesong tre på Viafree og den er så spennende. Herregud, det er så rart å se folk som sier de er glad i hverandre og blir såret og greier etter 24 timer sammen. Jeg skjønner de godt fordi det tok ikke lang tid for oss på PH og her går man i tillegg inn med innstillingen om at man skal danne par og at det skal bli romantikk. Så spennende! Nå gleder jeg meg bare enda mer til å dra!

Okei, nå skjer det noe veldig spennende her så jeg klarer ikke konsentrere meg om innlegget lenger, haha. På tide å avslutte. Vi blogges i morgen og hvis det er noe dere ønsker å lese om så legg gjerne igjen en kommentar. Litt skrivesperre her i gården. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg