ALT JEG MÅ GI OPP FOR EN FREMTIDIG KJÆRESTE

Okei, som de fleste av dere vet så har jeg aldri hatt kjæreste før. Det vil si at jeg aldri har vært nødt til å forholde meg til eller ta hensyn til noen andre enn meg selv når jeg tar både store og små avgjørelser i hverdagen. Den eneste jeg må tenke på er meg selv. Hva er best for meg? Av den grunn kan det bli ganske interessant den dagen jeg faktisk får en annen jeg må ta hensyn til. En eller annen fyr som plutselig skal ha noe å si. Dette er skremmende, men alle andre klarer det jo så da burde vel jeg klare det også. Uansett så blir det nok til at jeg må gi opp noen ting for kjærligheten… 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

FRIHETEN. Nå står jeg fritt til å gjøre akkurat hva jeg vil når jeg vil. Hvis jeg bestemmer meg for å flytte til andre siden av jorden så er det ingen å ta hensyn til. Hvis jeg vil ta en jobb i et annet land så er det fortsatt ingen å ta hensyn til. Poenget er at frihet er luksus og det er noe jeg må gi opp hvis jeg får meg kjæreste. Hva hvis jeg vil bruke søndagen min på å bade og sole meg, men så skal niesen hans konfirmere seg liksom? Ikke kult. 

SENGEPLASS. Halloooooo jeg vil ikke dele sengen min. Ja, fra tid til annen er det utrolig hyggelig å sove sammen med noen, særlig om det er en man er veldig glad i. Okei, det er faktisk veldig koselig. Samtidig så trenger jeg en veldig stor seng om jeg skal måtte dele den hver eneste natt fordi jeg liker å sove på tvers av hele sengen 🙂

TINDER. Ikke et stort tap egentlig fordi jeg hater Tinder, men det er chill å leke med når jeg kjeder meg. Så bye bye sveiping. Kanskje jeg må laste ned Tetris eller noe sånt. 

TING DEN ANDRE IKKE TÅLER. Ikke at man må gi det opp for alltid, men hvis han er allergisk mot for eksempel gluten og vi skal lage mat sammen så kan det bli litt kjedelig om jeg vil ha pizza. Glutenfri pizza er så ikke det samme.

KONTROLL OVER FJERNKONTROLLEN. Jeg hater å måtte dele fjernkontrollen med andre! Med andre ord så hater jeg å ikke få bestemme serie, film eller hva det nå enn skulle være. Søndagene med seriemaraton og søndagsfilm blir aldri det samme igjen. 

MORGENSTUND ALENE. Jeg elsker å være helt alene på morgenen. Å stå opp alene, sitte ved sminkebordet og se serie mens jeg sminker meg og drikke kaffe. Alene! Åh, så slitsomt å måtte våkne opp sammen med noen andre hver eneste dag.

VIBRATOREN. Kanskje ikke så poppis om den blir brukt? Samtidig så kan man jo spleise de to, altså kjæresten og vibratoren. Nei, den får bli.

ET RENKT KJØKKEN. Sorry altså, men jeg har bodd med jenter som har kjæreste og de gutta når ikke opp til min renslighet-standard. Det er som om de bare ikke ser at brødskiven deres legger igjen smuler. Er det en greie? Er menn blinde for brødsmuler?

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

26 kommentarer
    1. Hva med jentetur? Så du var på det i Albania, men da jeg ble sammen med kjæresten min nektet han meg å dra med jentene på tur uten han fordi han vet ikke hva jeg kan gjøre.

    2. Anonym: Whaaat så utrolig trist. Jeg hadde aldri latt kjæresten min nekte meg å dra på tur med vennene mine og i hvert fall ikke av den grunn. Da er det jo null tillit i forholdet. JEg skal absolutt fortsette å dra på jenteturer altså!

    3. Sorry men jeg MÅ bare svare på kommentaren over her.
      Viss kjæresten din nekter deg å dra på jentetur av den grunn så er det ikke noe vits å fortsette forholdet!
      Kjæresten min ønsker meg bare god tur og sier jeg ikke må bruke for mye penger på shopping, haha. Hadde aldri i livet nektet min kjæreste å reise på guttetur!

    4. Hvis du får kjæreste er du forhåpentligvis kjempeforelska, og da føles det ikke som om du gir opp på så mye. Jeg snakker av erfaring 🙂 Det med rent kjøkken tror jeg er den største utfordringa på lista di. Friheten skal du ikke trenge å gi opp, du kommer bare til å ha noen å ta avgjørelser sammen med, kanskje noen å flytte med, eller kanskje noen å savne når du er et år på utveksling.
      (hvis du er en sånn jente som synes det er galt at kjæresten din runker må du kanskje gi opp vibratoren, men hallo, det er sunt å kose seg litt med seg selv i blant også)
      Lykke til <3

    5. Finner du «den rette» så kan alt bli som før 🙂 Selv om jeg ikke er singel lenger styrer jeg med meg og mitt når det passer meg uten at det påvirker forholdet. Og vice versa. En som ikke tilater det, er ikke noe å spare på 🙂

    6. Kjære søte vakre Andrea. Når du finner eller treffer gullfuglen så vil det automatisk gå av seg selv. Alle mennesker er litt sån JEG JEGESEN FRÅ JEGESTAD. Så vi blir fort vant med å leve med andre, vi er flokkdyr og klarer og tilpasse oss andre mennesker. Dette er fordi jeg veit, fordi tidligere så levde mennesker i huler og grotter sammen og levde i flokk. Mennesker er ikke skapt av og leve aleine. Noen kanskje trenger en tid for seg selv men i lengda har me det utrulig gøtt sammen med andre. Så lenge vi respekterer og får vilja vår gjennomført iblant. Kjære Andrea Lykke til det får du til du au som resten har gjort. Vær snill og se min blogg også og legg igjen ei helsing. Ønsker deg ein fin dag. Hilsen Ingvild 🎈🎈

    7. Oh lord!! Ville aldri i livet vært sammen med en som nekter meg jenteturer. På samme måte som jeg aldri vil nekte kjæresten min å dra på ferie med gutta.Tristeste jeg ser er når folk glemmer vennene sine helt når de får kjæreste :/

    8. Skal på jentetur selv snart, tenkte ikke tanken en gang på å spørre kjæresten om det var greit, han håper bare at jeg koser meg<3

    9. Hvorfor må du gi opp vibratoren din? Kan dere ikke bruke den sammen? Kjæresten min bruker leker på meg hver gang vi har sex. Dessuten vil dere jo ikke bo sammen i begynnelsen, og når dere flytter sammen vil han ikke alltid være hjemme.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg