EN AV DE BESTE

WÆÆÆÆ, vi er i august! Jeg føler det er et par uker siden jeg var i Albania, men det er plutselig snart to måneder siden. Akkurat nå kan ikke tiden gå fort nok fordi jeg bare vil komme meg avgårde og reise til Love Island. Det blir så spennende! Aller først må vi ta farvel med juli og det var en veldig interessant måned på mange måter og en av de beste så langt i år. Jeg hadde ferie, var på Ed Sheeran-konsert, det var festivaltid, jeg hadde mitt første smertefrie samleie på et år og mye mer!

MÅNEDENS OPPTUR

Stavernfestivalen! Ååååh, jeg koste meg så utrolig mye. Det var virkelig tre av de beste dagene jeg har hatt så langt i sommer mye på grunn av verdens beste venner. Vi hadde det så gøy. Så må jeg slenge med at jeg klarte å ha smertefri sex for første gang på et år woho! Det er en veldig stor opptur. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

MÅNEDENS SPILLELISTE

James TW – Say Love

Clara Mae – I’m not her

Ed Sheeran – Dive / Thinking out loud / Photograph

 Clare Mae – I forgot – stripped version

Bebe Rexha – Pillow

Dakota – Hate loving you

MÅNEDENS NEDTUR

Jeg er så ufattelig stressa om dagen at jeg går rundt med en svak angstfølelse 24/7, noe som er veldig ubehagelig. Det er bare så mye å tenke på og mye som må ordnes. Jeg blir så stressa at jeg ikke klarer å fungere ordentlig, åpner ikke meldinger og nei… Det er helt krise. Jeg må legge en ordentlig plan. 

MÅNEDENS INNKJØP

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Denne kjolen fra Kouture som jeg er helt obsessed med! Så utrolig fin. Du kan kjøpe den HER.

MÅNEDENS FLAUSE

Hehe altså jeg vet om ei som ikke burde snappe og drikke prosecco for å si det sånn. Hele storien min far lørdag går under denne kategorien. Vel, kanskje ikke hele, men i alle fall slutten. For det første hvorfor står jeg og ser ut som pimpen til to gutter? Hvorfor slikker jeg en gutt på kinnet og legger det ut og ikke minst, hvorfor i all verden skal jeg ha en moralpreken om å ikke drikke alkohol på mens jeg filmer meg selv på vei hjem fra byen ganske så beruset? Haha herregud så flau jeg ble da jeg våknet og så dette… Kan Snapchat skaffe en drunk test snart? Haha uff. Jeg byr i det minste på meg selv, hehehehehehe. 

MÅNEDENS ANTREKK

BUKSE MONKI / SKO HER / BH TRIUMPH / JAKKE MISTRESS ROCKS / SOLBRILLER EBAY

MÅNEDENS INNLEGG

Definitivt innlegget om skjønnhetsklinikkens løgner. Sjekk ut videoen HER.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

MÅNEDENS FORBEDRINGSPOTENSIALE

Jeg skal begynne å jobbe mer med innstillingen min. Det er så mye som sitter i hodet og jeg skal virkelig jobbe hardt for å gjøre dårlige dager til gode i stede for å dra meg selv mer ned ved å synes synd på meg selv. Det hjelper ingen. 

MÅNEDENS INSTAGRAMBILDE

Dette bildet fikk flest likes denne måneden. Det kan ha noe å gjøre med at det var på nettopp dette bildet jeg annonserte at jeg skal være med i en ny realityserie. Så mye kjærlighet fra dere nydelige mennesker <3

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

10 kommentarer

Siste innlegg