DAGENS GJØREMÅL

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hei, mine fine! I går kveld skrudde jeg av vekkerklokken så jeg kunne sove så lenge jeg ville i dag fordi jeg har senvakt på jobb. Det resulterte i at jeg sov i hele 24 minutter lenger enn jeg gjør når vekkerklokken er på, haha. De ekstra minuttene var faktisk utrolig behagelige.

For en gangs skyld sov jeg skikkelig godt, mye på grunn av regnet og sovemasken min og litt på grunn av glasset med rødvin jeg drakk før leggetid, haha. Morten disket nemlig opp med middag i anledning hans første offisielle dag som ekte roomie og vi feiret med å dele en flaske rødvin på tre. Det var så koselig, men vi ble sittende oppe litt for lenge for min del. Derav de ekstra 24 minuttene, haha. Det var egentlig greit at jeg ikke våknet nå fordi jeg har litt av hvert å finne på før jeg begynner på jobb. Her er dagens to do-liste: 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hente en pakke på posten. Endelig har resultatet av nettshoppingen jeg gjorde på lørdag kommet! Mer interiør og ting til mitt nye hjem (som jeg fortsatt ikke har). Jeg er så gira. Det er alltid moro med en ny start på en måte. 

Pakke ned enda mer av rommet mitt. På mandag fikk jeg tatt litt. Jeg pakker etter kategorier. Den første var høst- og vinterklær. Den neste blir bøker og ting. Deter mulig jeg rekker å begynne på en kategori til og da blir det nok noe som skjønnhet- og velvære, haha. Alt jeg har i sminkebordet og i baderomsskapet som jeg ikke trenger nå eller på Love Island. 

Sende en pakke. Jeg fikk solgt et par ting på Tise i går som må sendes. Jeg skulle egentlig gjort det allerede i går kveld, men klarte å glemme lommeboka hjemme. Bra jobba. 

Blogge klart for i morgen. Da har jeg nemlig en arbeidsdag som strekker seg fra 12-20, veldig morsomt. Det er med andre ord ikke så mye ekstra tid til å jobbe med bloggen, særlig ikke når jeg skal rett på trening etter jobb. Derfor må alt gjøres klart i dag. 

Lage oversikt over hva jeg har. Jeg må finne ut hva jeg har i denne leiligheten som faktisk er mitt, typ tallerkener og sånne ting slik at jeg vet hva jeg må pakke ned. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

6 kommentarer
    1. Hei fine! <3 Vil bare si at jeg digger deg, jeg! Godjente! <3 Men kjære deg, har du ingen mamma? Stor klem! <3<3<3

    2. Jeg håper virkelig at du finner en leilighet snart! Også at oppholdet på Granka blir veldig fint, og at du kommer langt i spillet<3 Gleder meg til å se deg på tv'en i høst:)

    3. Haha, damn.. Første gang jeg leste her nå leste jeg “sovemaskinen min” i stede for sovemasken. Så tenkte jeg å høre med deg hvor man får kjøpt slike maskiner hen, og hvor mye de koster. Hmm. Jaja, kanskje en gang senere. xD
      Og PAKKER!.. Finnes det noe gøyere enn å motta pakker?? 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg