UKENS SPØRSMÅL / SEX, INNSPILLING, SKJØNNHET ++

Reklame | Annonselenker Nelly / Spons Kouture + Beauty House

OLYMPUS DIGITAL CAMERAKJOLE HER (utsolgt i blå) / VESKE H&M / SKO HER

Hvor skal du bo når du kommer hjem fra innspilling?

Det kommer jeg til å avsløre veldig snart, men akkurat nå har jeg faktisk ingen leilighet… 

Hei jeg bare lurte på om det er noen du misliker fra din sesong fra Paradise og denne nyeste eller liksom ikke likte måten de spilte på?

Nei, det gjør jeg ikke. Når sant skal sies så jeg nesten ikke noe av sesongen så jeg kan ikke uttale meg om hvordan folk spilte. 

Hvordan redigerer du bildene dine?

I Lightroom. Jeg har kjøpt presets fra Pilotmadeleine, marokkopakken. De bruker jeg ganske ofte!

Hva ville du jobbet med hvis du ikke jobbet med sosiale medier?

Nå jobber jeg jo i klesbutikk også, men jeg leker med tanken på å prøve å få en jobb i mediebransjen. Det trenger ikke være en stor stilling, men bare noe for å få en fot innenfor og jobbe mot det jeg faktisk ønsker en karriere innenfor så definitivt noe med medier. Journalist er jo drømmejobben. 

Hvor er klærne i promoen din fra?

Det gule settet er fra Nelly. Toppen er utsolgt, men du finner skjørtet HER. Den lilla kjolen er fra Kouture

Hvor lenge har du visst at du skal være med på Love Island?

Det har jeg faktisk visst veldig lenge! Jeg tror jeg fikk vite det i slutten av april, det var i alle fall da jeg var på siste intervju. 

Fikk ikke med meg historien om hunden. Skal du adoptere han?

Siste nytt om verdens fineste Hector finner dere i DETTE innlegget <3

Hvem kommer du til å savne mest når du er borte?

Vennene mine <3 De ser jeg eller snakker med hver eneste dag! Det blir så rart ikke kunne dele noe av dette med dem. Det mest naturlige i verden er jo å snakke med vennene sine om kjærlighetslivet, få råd, få støtte og få ut frustrasjon haha. Får håpe jeg finner noen venner der inne. 

Så på snappen din og lurer på hvilken selvbruning du bruker? 🙂

Jeg bruker selvbrruning fra Minetan (har hatt samarbeid med dem tidligere, så reklame?). Den er veldig god, tørker fort og lukter nesten ingenting!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kanskje litt vel personlig dette, men… mener at du skrev for en stund siden at du skulle/måtte kjøpe *noe for å teste ut/prøve/hjelpe til* før du begynte å ha sex?

Ja! Det er ganske vanlig når man blir behandlet for vaginisme. Man kommer til et punkt hvor man må begynne å tøye skjeden innenfra. Det mange gjør er å kjøpe et dillatorsett som du kan finne på for eksempel Kondomeriet, men jeg brukte en dildo i stede fordi den er mykere og mer fleksibel. Så økte jeg størrelsen etter hvert. Det hjalp meg utrolig mye!

Har du noen tips for å få tykkere og lengre hår?

Ja! Sov med flette, bruk minst mulig varme på det, ikke vask håret for ofte, bruk gode produkter som passer din hårtype og ta tilpasset kosttilskudd som for eksempel ølgjær. 

Jeg lurte på hva du gjorde for å få så fine bryn?

Åh, tusen takk! Det har vært en veldig lang prosess. Etter å ha fått høre gnag på gang at brynene mine “bare vokser sånn” og at det ikke er noe å gjøre med begynte jeg hos Nataya på Beauty House (sponset behandling). Hun mente vi skulle få til en form og det er jeg så glad for! Etter mye brynserum begynte jeg å få hår der jeg ikke fikk det tidligere og vi formet de litt etter litt hver time. Nå er det ganske fine, men det mangler enda litt hår for å få de helt perfekt!

Tjener du mere penger på bloggen nå som du ikke er side 2 blogger?

Ja, det gjør jeg absolutt! Før tjente jeg nesten ingen ting, nå tjener jeg faktisk litt. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Trener du mye?

Njææ. Nå i sommer trener jeg vel 1-4 ganger i uka alt etter hva jeg har tid til og føler for. Det er ikke akkurat førstepri om dagen. Vanligvis trener jeg fire ganger. Jeg er veldig aktiv da med tanke på at jeg har en jobb hvor jeg står og går hele dagen, samt at jeg som regel går over alt uansett hvor jeg skal.

Er ikke Love Island nesten som Paradise?

Nei. Paradise er et spill hvor det du kan vinne er penger. Love Island handler om å finne kjærligheten. Nå er det jo parvis og man kan ryke ut på Love Island også så den faktoren er vel lik. 

Kan du nevne tre skjønnhetsprodukter du ikke klarer deg uten?

Fuktighetskrem, sminkefjerneren min fra Biotherm og hårfjerningskremen min.

Synes å huske at du slet med studier pga angst, mye ukjente mennesker osv? Regner med dette går bedre nå siden du har meldt deg på love island? 🙂 

Ja slet veldig med det da jeg studerte. Det er en helt annen setting som blir vanskelig å sammenlikne, klarte meg jo godt på PH 🙂

Hei! Kan jeg spørre hvor kaffe maskinen du og Sofie eller som dere hadde i leiligheten deres er fra?:)

Den er fra Dolce Gusto!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hva gjør du for å opprettholde et sunt kosthold gjennom dagen?

Nå om dagen sliter jeg litt. Det er like før jeg skal få mensen og da craver jeg junk og sukker så sykt! Allikevel holder jeg alle måltidene mine sunne. Jeg spiser sunn frokost, sunn lunsj, sunn middag og sunne mellommåltider. Enten planlegger jeg på forhånd og lager noe godt og sunt, eller så passer jeg på at jeg har noe lett og sunt tilgjengelig om jeg har dårlig tid. Planlegging gjør at det er vanskeligere å skeie ut! Samtidig spiser jeg noe søtt alt for ofte, men herregud. Livet er for kort til å ikke unne seg litt sjokolade tre ganger i uka, eller hva sier dere? 😉 Når jeg spiser godteri spiser jeg sjeldent store mengder, men begrenser meg så kan jeg heller spise det litt oftere 😀 

Vet du om du kommer til å bli slik som det er i England, at seerne er med på å påvirke hvem som blir sendt hjem fra Love Island noen ganger osv?

Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror og håper det! Tenk så moro å få være med på å bestemme utfallet av en realityserie da. Hvis det blir sånn håper jeg alle stemmer masse på meg når dere har muligheten <3

Er det sånn at du kommer til å ha ons og sånt etter byen nå siden du er frisk eller vente til du finner en du liker å ha sex med?

Hahaha, for et spørsmål. Nei, det er ikke planen det altså. Som jeg har nevnt tidligere er dette fortsatt et problem og jeg kommer ikke til å ha sex med noen jeg ikke kjenner og føler meg trygg på 🙂

Hva er ditt beste sommerminne?

Åh, jeg har så utrolig mange at jeg nesten må begrense det til i år og da blir det lett Stavernfestivalen. Tre fantastiske dager med verdens beste mennesker <3

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Har du noen tanker om Mads Hansen og det han holder på med for tiden?

For et helvetes drama. Kan vi kanskje si at nok er nok nå og bare la ting ligge? Når man helt tydelig sårer et menneske igjen og igjen og igjen så bør det vel ringe en bjelle som sier at kanskje vi ikke skal ta akkurat den personen mer? Jeg forstår ikke hvordan man har samvittighet til å drive noe sånt videre. Når det er sagt så synes jeg det er veldig synd fordi han var utrolig morsomt før! Han tok opp viktige temaer på en morsom måte, noe han til tider gjør enda. Det har bare blitt litt for mye av enkelte ting i det siste.

Hva syns du om at Isabell Raad skal være med også på love island?

Hun skal ikke være med på Love Island så vidt jeg vet, men det hadde vært hyggelig med et kjent fjes 🙂

Kan du skrive et innlegg om hudpleierutinen din?:)

Det har jeg allerede gjort HER 🙂

Har du operert kroppen din for å føle deg bedre?

Nei, jeg har heldigvis aldri måtte operere noe som helst! Jeg tror virkelig ikke kosmetiske operasjoner kan få meg til å føle meg noe bedre med meg selv. Personlig tror jeg at det er noe du må jobbe med og at det går på hva som plager deg på innsiden. Det sitter i hodet ditt. En operasjon vil ikke gjøre deg lykkelig!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

25 kommentarer
    1. Hvor mye tjener du nå? Hvis du vil si det. Vet du tjente 5000kr for litt siden. Elsker bloggen din❤️

    2. Alle vet at Isabel er en stor blogger og en influencer. Hun har òg en stor påvirkningskraft. Tror du Isabel noen gang har tenkt over det? Og hva synes du om at Isabel bruker stemme sin på normalisere plastikkirurgi, i stedet for andre MER viktigere ting? Isabel og generelt kjente personer har alle et ansvar for de følgerne sine. Og Isabel tar overhodet ikke ansvar for sine handlinger. Det hun gjør er å gni inn i barns lettpåvirkelige verden om at det er normalt, greit og enkelt å fikse på seg i stedet for å trene. Det skal IKKE være hverken normalt eller greit at barn sparer penger for å legge seg under kniven så fort de er gamle nok. I vårt helt sinnsyke samfunn hvor operasjoner er normal, så trenger vi de mot stemme vi kan få. Og der er Mads Hansen gull verdt. Vi trenger folk som sier nok er nok.
      En som sier og gjør ting litt på spissen. En som tørr å ta denne kampen. Noe av det han sier og gjør er drøyt, men helt innafor. Du sier at dette er mobbing. Jeg og mange mener at dette ikke er mobbing. Det er rett og slett et hån mot barn og unge som faktisk BLIR mobbet kraftig hver eneste dag. Noe som ødelegger livskvaliteten. Mens Isabel som sitter øverst på bloggertrona og kaller dette med Mads Hansen for mobbing. Hadde både du og Isabel sett igjennom disse latterliggjøringen så hadde dere sett poenget. Men Isabel (og du) ønsker ikke å se poenget. Alt Isabel ønsker er å være et offer. Men hun er så lett å gjennomskue. Hun er dessverre per dags dato ikke et godt forbilde for dagens barn. Og jeg skulle så ønske at disse barna tok avstand fra både Isabel og bloggen henne. Ja, det er sterke ord å lese.
      Dette skrev jeg òg i kommentarfeltet til Isabel på Instagram.

    3. Kan du ikke flytte inn igjen til Sofie og Morten når du kommer igjen fra innspilling?? Så deler dere boutgiftene på 3??? Please🙏 Er så koselig at dere bor sammen:)

    4. Jeg har hørt at seerne skal bli med på å stemme folk ut i den norske versjonen også ja 😀 så det blir gøy!

    5. Så fin du er, andrea 💗 stunning.
      Jeg skal faktisk begynne på min bachelor i journalistikk til høsten, å bo i London og skrive for The times hadde jo vært sinnssykt. Jobbmulighetene blir færre og færre, så får se hva det blir til.
      Kos deg så masse i helgen, det fortjener du working-girl!

    6. Maggy: Jeg tror Isabel har tenkt over det og jeg er på ingen måte enig i hvordan hun har frontet slike inngrep, men det betyr ikke at man fortjener å bli hetset igjen og igjen av andre influensere. Å si seg uenig ja, men jeg synes det gikk for langt med enkelte nå.

    7. Må si jeg virkelig har fått mer respekt for deg nå som jeg leser gjennom bloggen din og ser hvilke sunne og fornuftige holdninger du har til f.eks. operasjoner og hvor langt det har gått når klinikker bruker sosiale medier og influencere til å få unge usikre mennesker til å sprøyte inn dritt i leppene og ansiktet og legge seg under kniven for å forsøke å fikse en usikkerhet som egentlig sitter i hodet.
      Du gjør en veldig viktig jobb og vi trenger flere som deg til å stå frem som sunne forbilder selvom man selvfølgelig skal få lov til å bry seg om eget utseende <3<3 God søndaaag

    8. Hvordan har det seg at du tjener mer nå som du ikke er side2 blogger lenger?? Trodde det var omvendt? Kan du forklare det?😊

    9. Anonym: Vanskelig å si uten å uttale seg for mye med tanke på taushetsplikt. Man tjener penger på klikk, men det gjør du også om du ligger blant topp20 på blogg.no, noe jeg alltid gjør. Den summen er omtrent identisk for meg der hvor jeg ligger både med og uten Side2. Når du er Side2 blogger kan de velge å fronte innleggene dine som igjen genererer klikk, høyner lesertall osv., noe som kan gi større annonseinntekter og flere annonsører. Så er det dette med annonsører. Jeg hadde vel 1 annonse på bloggen i løpet av tiden under Egmont(Side2), mens jeg nå har hatt tre eller fire allerede. Det er mye greier og som sagt vanskelig å forklare, men det er ikke slik at man automatisk tjener mer med dem enn uten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg