TO MORSOMME PROSJEKTER

Reklame | Annonselenker Nelly

KJOLE HER / SKO HER / LIGNENDE BH HER

Hei, fine dere! Nå er jeg akkurat ferdig på jobb og setter kursen mot Marte. Vi skal faktisk ha noe så gøy som en bloggkveld. Marte skal endelig få seg blogg! Haha, neida hun skal ikke det til tross for at jeg maser og maser. Vi skal gjøre noe annet veldig gøy relatert til min blogg. Det er nemlig to innlegg vi har jobbet med en stund som involverer Marte også. Det blir veldig spennende og vi skal prøve å få gjort begge ferdig i dag. Den ene er en video, så gled dere!

Det skal bli så deilig å få satt seg ned i sofaen når jeg kommer frem. Denne uken begynner å ta knekken på meg. Vi snakker seks av seks mulige arbeidsdager og tror dere ikke det er samme kjøret neste uke? Jeg er så redd for å gå på en smell, men hva skal man gjøre da? Når man har tusen baller i lufta på en gang så må man faktisk bare komme seg gjennom perioder som dette. Da jeg våknet i dag tidlig skulle jeg egentlig rett på trening, men jeg var helt kjørt og fant ut at da er det bedre å gi kroppen den pausen den trenger så prøver vi igjen i morgen. 

Nå går trikken min veldig snart så jeg må rett og slett bare løpe avgårde. Gleder meg så mye til å vise dere hva vi jobber med! Stor klem <3

10 kommentarer

Siste innlegg