DRØMMEMANNEN MIN

Reklame | Annonselenker Nelly / Junkyard

LIGNENDE KJOLE HER / SKO HER 

HAN TAR KONTROLL. Jeg synes det er skikkelig tiltrekkende når han tar kontrollen på de fleste områder 😉 For eksempel “Vil du bli med ut og ta en øl?” Ja takk. Altså jeg liker også ha kontroll, men i det man møter en gutt så er det utrolig tiltrekkende at han fremstår som selvsikker, tar initiativ og tar kontroll. Da blir jeg interessert med en gang!

PENE ØYNE. Det er noe med øyne, særlig på gutter. Jeg føler at jeg kan se på øynene om han er asshole eller ikke, men jeg tror kanskje ikke den radaren er helt til å stole på. Når det er sagt så er det nydelig med gutter som har vakre øyne med glimt i (klem meg på 70). Det er også veldig koselig med gutter som har snille øyne. Da føler jeg med en gang at de er omtenksomme og snille, men skinnet kan bedra ;-).

SEXY STEMME. Det er skikkelig tiltrekkende med deilige menns-stemmer, er dere ikke enig? Ah, jeg blir forelska på flekken. Neida, joda. Kanskje litt. Tenk å snakke timesvis i telefonen med den deilige stemmen liksom. 

VISER OMSORG. Om det er for noen han kjenner eller for en due, altsååå. Menn som viser omsorg er så utrolig tiltrekkende. Jeg blir nesten mer sjarmert om han vise omsorg for en due enn for et menneske, hehe. You know me. 

HØYDE. Jeg synes det er utrolig flott med høye gutter. Ikke for høye, men passe høye for meg!

SJARM. Hallo, det finnes ikke noe mer sexy enn sjarm! For min del er det så mye mer viktig enn utseendet. Jeg blir bare tiltrukket av utseendet til en viss grad, men til slutt er det personligheten som avgjør om jeg faktisk er interessert eller ikke. En dårlig personlighet uten sjarm ødelegger utseendet totalt, på samme måte er det også vei. En sjarmerende og hyggelig fyr stiger plutselig i gradene på utseendet!

SNILL OG ÆRLIG. Dette er nummer en og to altså. Nei takk til shady og utspekulert, ja takk til snill, ærlig og trofast!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

     

    1 kommentar

      Legg igjen en kommentar

      Obligatoriske felt er merket med *

      Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
      Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
      Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

    Siste innlegg