SERIETIPS: DYNASTIET

Hei, fine dere! Nå ligger jeg i sengen og ser på nettopp denne serien som også er søndagens serietips! Jeg skal ta det helt med ro i dag og ikke gjøre noe jeg ikke har lyst til. Derfor har jeg planer om å ligge her i noen timer til mens jeg ser serie og jobber litt. Angående serien, den er så bra!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Denne serien er så mektig! Det ligger litt i ordet, Dynastiet. Serien handler om en rik overklassefamilie i sørstatene i USA. Dramatikk, intriger, penger og makt oppsummerer vel handlingen ganske så greit. 

Det finnes en eldre versjon av serien, men det ble laget en ny og moderne versjon i 2017! Denne starter med klipp fra Trump- og Kardashian-familien sammen med stemmen til rikmansdatter Fallons stemme som forteller oss om dynastiet familien deres har bygd. Mektig fra første sekund.

Serien fokuserer hovedsakelig på Blake, den rike og aldrende faren og hans familie. En ny stemor som visstnok skjule noen ganske mørke historier, en karrierebevisst datter som vil opp og frem i selskapet og en sønn som egentlig ikke er så interessert i bedriften, men ønsker farens godkjennelse. 

Jeg har ikke rukket å se så alt for mye enda, men det jeg har sett er så spennende! Det førte til at jeg lå opp til langt på natt for å se så mye som mulig. Det er et godt tegn, da er serien ganske så spennende. Du finner Dynastiet på Netflix!

Alle bilder: prinstcreen Netflix

20 kommentarer

Siste innlegg