ED SHEERAN KONSERT

Reklame | Annonselenker Nelly / Junkyard

God morgen, verdens beste lesere <3 Vi kom ganske sent og utslitte hjem til Larvik i går kveld. Jeg orket ikke forholde meg til det å pakke ut noe som helst og ble like så godt med hjem til Martine. Dagen i dag kommer til å gå i ett, noe de to neste også vil gjøre. Det er nemlig klart for festival! Vi skal egentlig starte vorset klokken tolv, men kjenner jeg meg selv rett så blir det nok litt senere for min tid… Dere vet, blogging, trening, fiksing og surr. Ting tar tid. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg kom også på at jeg enda ikke har delt bildene fra konserten! Altsåååå, folkens. Den var så bra. Jeg begynte jo å gråte under “Dive”, noe dere som følger meg på snap (andreasveinsdot heter jeg der) fikk med dere. Ting ble dokumentert. Er det en ting jeg ikke følte på så var det å spamme sosiale medier underveis i konserten. Dette er noe alle burde få med seg så jeg gjorde rett og slett min plikt da jeg delte video på video av fantastiske Ed Sheeran. Jeg gjorde det i intervaller fordi jeg var ikke interessert i å se konserten via mobilskjermen min. 

Han er så bra. Tenk at ett menneske kan stå på en så stor scene og fylle en stadion med over 60 000 mennesker, rett og slett på grunn av stemmen sin. For en mann! Han var helt sykt bra live. De var dansing, allsang, latter og tårer fra start til slutt. Jeg hadde virkelig lyst til å dra igjen i går da det var satt opp ekstrakonsert fordi dette er en av de beste konsertene jeg har vært på i mitt liv, om ikke den aller beste. Kjære Ed, nå har du hjertet mitt <3

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Andrea: SOLBRILLER HER / TOPP BIKBOK / SKJØRT H&M (LIGNENDE) JAKKE HER / SKO HER / VESKE EBAY
Martine: SOLBRILLER EBAY / VESKE BIKBOK / TOPP HER / JAKKE ZARA / SKO HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

20 kommentarer

Siste innlegg