LA MEG LIGGE TOPPLØS

På søndag hadde jeg endelig en etterlengtet fridag. Den ble selvfølgelig brukt ute i det fine været, nærmere bestemt på stappfulle Sørenga. Sol, bading og heng med jentene er aldri feil. Dessverre var det andre ting som ble veldig feil denne dagen…

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

En dag fylt med iskrem, snacks og strålende sol ble litt ødelagt av et x antall creepy mannfolk. Beklager, men det er faktisk sannheten! Som dere vet foretrekker jeg å sole meg toppløs av den enkle grunn at det er totalt unødvendig å få et skille man ikke vil ha kun for å dekke til brystet mitt. Jeg ser virkelig ikke problemet med dette. 

Husker dere jeg fortalte om hendelsen i Albania hvor de begynte å filme oss? Vel, det var ekkelt og overhodet ikke greit. Jeg trodde aldri noe lignende skulle skje her i Norge, nærmere bestemt på Sørenga. Det som gjør det enda eklere er at det lå jenter rundt meg som fikk ligge toppløse i fred. Jeg fikk ikke det. Dere tror kanskje dere er diskré, men det er så langt fra sannheten. Man merker når man blir snakket om. Man merker når man blir snikfotografert. Dessverre skjedde begge deler denne dagen og det er vel antakeligvis fordi jeg er den jeg er.

Morsomt nok så har dere tilgang til mine nakne bryster både her på bloggen og på Viafree så hvorfor enkelte føler behovet for å ta bilder og eller filme de når jeg vil sole meg i fred på stranda er ganske uforståelig og ganske så provoserende. Jeg skulle ønske jeg hadde guts nok til å gå bort og spørre hva som var problemet der og da, men jeg ville rett og slett ikke lage en scene.

Dere det gjelder vet selv hvem dere er og hvis dere leser dette så håper jeg dere skammer dere. Å ta bilder og filme enkeltpersoner uten dere tillatelse er overhodet ikke greit, toppløs eller ei! Ikke på stranda, ikke på gata og ikke noe som helst annet sted. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

22 kommentarer
    1. Elsker innleggene dine, men husk å minn folk på innsamlingen dere har for Hector! Slik at dere når målet deres på 30.000😍 Vært så utrolig gøy om dere hadde klart å få han til Norge<3

    2. Jeg liker deg best av alle bloggere. Jeg soler meg også toppløs, men ikke på offentlievplasser. Jeg har respekt for andre mennesker og det er sååå 80 tallet med toppløs soling. BTW ser 16 åringen min og gjengen hans på det ene bildet ditt.

    3. Hva er problemet ditt egentlig! Om du så inderlig må vise frem de puppa dine, gå på en nudist strand, der kan du hive av deg overdelen så mye du vil!

    4. Reis på en nudist strand… der kan du vise de puppa dine om det er så jævla viktig for deg og kle av deg på overkroppen!

    5. Så jævlig! Foretrekker selv å sole meg toppløs og gjorde det senest i går, også på Sørenga. Synes det er veldig bra at det begynner å bli mer sosialt akseptert, men er dessverre alltid noen creeps. Kan ikke pupper bare få lov til å være pupper? Så spennende er det ikke

    6. Det stigmaet som finnes rundt kvinners brystvorte er assaa helt uforståelig. Kan ha på verdens minste triangelbikini, der alt av hud rundt vises og det går liksom greit – men med en gang selve nippelen synses, nei daaaaaa er det krise. Tåpelig. Orker ikke.
      + ikke relatert spm: hvor får du kjøpt flaming hot cheetos?😍😍 det er så life det

    7. Interessant. Som oppvokst på 80-tallet må jeg si at det er et stort savn at toppløse damer ikke er hverdagskost. Men det er jo å håpe at tøffe damer som deg viser vei, slik at flere får et mer avslappet forhold til å sole puppene sine. Når det er sagt, så ligger jo det også her at det faktisk at det de siste årene har vært relativt uvanlig å se toppløse damer sole seg i Oslo, dermed så vil det nok, særlig for de yngre, være litt oppsiktsvekkende. Når du også på sett og vis er kjendis, så er det klart noen finner det ekstra spennende og ikke kan la være å kommentere eller ta bilder. Det siste er selvsagt en uting og bør slås ned på. Ser at det er vektere der – kunne jo være en idé å la de ta seg av dette. Det er hensynsløs atferd å ta snikbilder og det er faktisk ulovlig. I alle fall kunne sikkert vekterne påpeke det.

    8. Veldig lurt at du kommenterte at andre jenter fikk være i fred, slik at du fikk fremhevet deg selv. Ramlet bare tilfeldigvis innom denne bloggen, og dette viser hvor overfladisk blogging og selfie-bilder etc. er. Svake mennesker som trenger bekreftelse fra andre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg