GRUNNEN TIL AT JEG ELSKER FESTIVALER

Reklame | Annonselenke Junkyard

Flere som skal på festival i sommer? Kanskje noen av dere allerede er på vei til Kristiansand og Palmesus eller befinner dere på Roskilde? Festival er kjempemoro og det er en grunn til at det er såpass populært å bruke sommeren sin på nettopp dette. Jeg begynte å tenke over hvorfor det er slik og ramset rett og slett opp alle grunner jeg kommer på til hvorfor jeg elsker festivallivet. 

JAKKE BOOHOO / SKO HER / SOLBRILLER EBAY

STEMINGEN. Hele stemningen rundt festival, fra man våkner om morgenen og begynner å finne frem antrekket til man står foran scenen når headlineren avslutter dagen. God steming på vors i sola, allsang, spill og gode venner. Ah, og ikke mints følelsen når man går inn på festivalområdet den aller første dagen og er så klar for flere fantastiske dager med god stemning, sol, venner og musikk.

KLÆRNE. Jeg elsker å kle meg etter temaer og festival blir litt sånn. I år har jeg prøvd å planlegge antrekkene ordentlig på forhånd og det gjør det hele ekstra moro! Nå har ikke det siste antrekket kommet og jeg mangler litt småting til de to andre, men jeg tror det blir veldig kult! Så har jeg selvfølgelig to ekstra-antrekk planlagt i tilfelle jeg plutselig ikke føler meg fin i de planlagte eller om jeg ikke rekker å få det siste i posten.

MATEN. Det er fullt av matboder! Jeg elsker mat og jeg elsker at det er så mye forskjellig på ett sted. Du har burger, bakt potet og de greiene der, men så er det ofte mye annet spennende i de små bodene! I år skal jeg teste ut litt forskjellig når jeg er på festival. 

MUSIKKEN. Selvfølgelig er musikken noe av det beste, i alle fall om det er noen artister man gleder seg til å se. Jeg husker da jeg var på Stavernfestivalen i fjor. Det var vel nesten bare norske artister, men fyyyyy så bra de var live! Sondre Justad, Tomine Harket & Unge Ferrari, Cezinando og ikke minst Karpe Diem som avsluttet hele festivalen! Det jeg synes er gøy med festival er live artister, ikke DJs liksom. 

MASSE GLADE MENNESKER. Alle er så glade på festival! Ja, ikke absolutt alle, men stemningen er generelt god. Jeg føler at folk vil ha det moro, de koser seg og folk er skikkelig sosiale. Det er koselig! Det er med andre ord ganske lett å få venner på festival, i hvert fall for en kveld, haha.

SYKT KULT BILDER. Som blogger må jeg selvfølgelig ha med dette punktet. Festival er en ypperlig anledning for å få kule bilder! I år har jeg prøvd å legge en plan slik at jeg slipper å gå rundt og dokumentere ting gjennom hele festivalen. Bilder først, så kos! Jeg har så mange idéer og håper virkelig jeg klarer å gjennomføre de så dere får se hvor kult det faktisk kan være!

HVA LIKER DERE BEST MED FESTIVAL? <3

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

5 kommentarer
    1. Sykt kul kjole!! Er nettsiden trygg å bestille fra? Og er kjolen liten i str? Elsker stilen din. Shopper sommerklær og finner mange godbiter du har på deg! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg