I MORGEN FLYTTER JEG TIL…

Reklame | Nelly - alle lenker er annonselenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERATOPP HER / VESKE MANGO / BUKSE HER / SKO REEBOK / SOLBRILLER EBAY

Nå har jeg bestemt meg for å flytte ut av leiligheten på mandag. Sofie er som dere vet i LA og selv om jeg synes det er ganske deilig å være hjemme alene begynner det å bli litt kjedelig. Det å alltid komme hjem til en tom leilighet, ikke ha noen å chille med på kvelden, dra med seg ut på butikken eller bare ha noen i samme rom som deg noen gang er litt kjedelig i lengden. 

Heldigvis har jeg en venninne som er i samme situasjon og vi fant ut at vi kal flytte sammen for en liten periode. Det vil egentlig si at jeg skal bo hos henne i en ukes tid og jeg gleder meg så mye! Leiligheten hennes er til å dø for, altså jeg elsker den. Perfekt beliggenhet, stor åpen og fin, deilig temperatur og balkong. Yeii, som jeg gleder meg!

Endelig har vi begge noen vi kan lage middag med, chille sammen med, henge sammen på fyllesyke dager og ikke minst snakke med. Så i morgen pakker jeg sakene mine og flytter til Emilie! Vi skal ha det så koselig. Det var forresten der jeg endte opp etter sydenturen, haha. 


 

NÅ FÅR DU 15% EKSTRA PÅ ALT SALG HOS NELLY VED Å BRUKE KODEN “ANDREAS15”
GYLDIG T.O.M. 5/7/18 – KLIKK HER FOR Å KOMME TIL SALGET

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

11 kommentarer

Siste innlegg