UKENS HANDEL: POST VACATION EDITION

Nå har jeg kommet litt i gang med ting igjen. En klesvask er satt på, resten er sortert i ulike bunker, alt søppel er kastet og jeg har handlet inn masse mat. Min del av kjøleskapet bestod av en yoghurt og litt syltetøy, ikke så mye å lage mat av med andre ord. Nå har jeg handlet inn masse digg mat til resten av uken (og forhåpentligvis neste uke fordi dette ble dyyyyyrt) og dere skal få se alt jeg har kjøpt!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg handlet inn mye av det faste, som for eksempel ny smoothiemix til morgensmoothien min, avokado, frukt, Cottage Cheese, melk, yoghurt og litt grønnsaker. Denne gangen slo jeg i tillegg til med litt av hvert annet fordi jeg synes skikkelig synd på meg selv som er hjemme fra ferie, haha.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det kommer til å bli hektiske dager fremover og jeg er totalt avhengig av å få i meg mat med jevne mellomrom (jeg er definisjonen av hangry). Nå var det tilbud på disse til 25 kroner på Coop Extra! To barer for 25 kroner, så jeg kjøpte to pakker. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg lever jo på yoghurt og bruker det i nesten alt. Yoghurt alene som mellommåltid, yoghurt i smoothie, yoghurt med frukt som kos, yoghurt med banan, Cottage cheese og frukt til frokost. Det er så mye digg man kan bruke yoghurt til, nam nam <3 Så nå har jeg kjøpt nok til å fylle et lite lager.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I boken jeg leste på ferie var det så mye snakk om indisk mat at jeg rett og slett begynte å crave det. Derfor ble det kjøpt inn Tikka Masala til middag i dag og herregud som jeg gleder meg!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Husker dere jeg spurte om den kaffemelk-saken på story for noen uker siden? Vel, endelig tok jeg mot til meg og kjøpte den og jeg angrer ikke for å si det sånn. Den er supergod! Jeg har også klart å finne en energidrikk jeg faktisk klarer å få i meg uten brekninger og det kan komme godt med på varme dager hvor jeg ikke orker kaffe. Pepsi Max til kos, eplejuice til smoothie og kokosmelk til indisk.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Etter denne turen har jeg blitt hekta på gresk salat og har derfor gått til innkjøp av det jeg trenger for å lage den (uten oliven, hater oliven). 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I kveld er min siste feriedag og det skal nytes så til de grader! Denne dagen har vært rar og litt slitsom, men det går fint fordi jeg vet hvordan den skal avsluttes. Nemlig i sofaen med denne Ben & Jerry’s boksen, et glass rødvin fra en av de tre flaskene jeg fikk med meg fra Taxfree-butikken på Gardermoen og den nyeste sesongen av The Bold Type som dere har vært så snille og informert meg om at endelig er ute <3

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sånn, dette ser ut som noe nærmere normalen! 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

    25 kommentarer

    Siste innlegg