VIDEO: INNKJØP TIL ALBANIA

Reklame | Annonselenker Nelly / Spons Kouture

Nå er alt jeg ikke hadde handlet inn og jeg er klar for å starte på pakkingen. Det verste er at jeg helt sikkert har glemt noe, haha. Sånn er det alltid, men heldigvis går ikke flyet før i femtiden på mandag så jeg rekker å løpe ut en tur om det er noe jeg mangler. Det jeg allerede har kjøpt inn skal dere få se nå i min nyeste innkjøpsvideo! Håper dere liker den og husk at dere kan følge YouTube-kanalen min HER.

BIKINIOVERDEL HER / BININITRUSE: HER / SORT BADEDRAKT: HER / TURKIS BADEDRAKT: UTSOLGT / KJOLER: Sponset Kouture / REISEBAG: HERAFTERSUN: HER / GARNIER RENSEVANN: HER /  BODYLOTION: HER

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HE

20 kommentarer
    1. Er det noen som følger med på om dere skriver «reklame» eller «annonse» på snapchat og insta? Må være slitsomt 😂

    2. Anonym: Ja, det regner jeg med de gjør 🙂 Nei altså det er en del av jobben, så det går helt fint! Bare litt lett å glemme noen ganger på swipe ups, men jeg prøver å alltid huske det 😀

    3. Du er SINSYKT fin på håret sånn!!! Kan du vise det i et innlegg hvordan du får det sånn??
      Digger deg ❤️❤️❤️❤️

    4. Det er ikke en fin reiseveske! Du burde aldri sette på deg noe med string! For fy faan og kvalmt å se deg med string!!!! ÆSJ!!!

    5. Haha så morsomt at det alltid er folk som skal hate i kommertarfeltet. Hva Andrea går med er vel opp til henne, bare ikke klikk deg inn her vettuu 😉
      Andrea, du ser alltid smashing ut. Veldig fint kledd, og håret i videoen kler du veldig.
      Liker bloggen din bare mer og mer, keep up the good work <3 Og tommel opp for flere videoer<3

    6. Sinna faktisk, er en sinna bare fordi en ytrer seg… Da er det mye sinte folk rundt i verden! Det som også er så jævla rart, er… Så fort noen kommer med en kommentar, der dem ikke liker det dem ser, så får dem beskjed om og ikke kommentere. Men igjen så må jo den personen få lov til å skrive akkuratt det dem vil, så lenge dem ikke truer eller trakasserer! Jeg forteller deg at jeg ikke likte den reiseveska, da skal du dømme meg for og være sur! Er det sånn at så fort en har vært på tv og startet opp en blogg, så kan dere dømme alle?! For ser ofte at folk blir dømt av dere bloggere, enda dere ikke kjenner dem!
      Og du 04.07… Hatkommentarer, påstår du at jeg slenger ut hatkommentarer… Ehhh, ok… Den dagen jeg hater noen så lar jeg være å kommentere, som jeg skreiv til Andrea, ytring av en mening!

    7. Anonym: Nei, du virket bare litt sint 🙂 Tolket det dit hen med tanke på banneord, fire spørsmålstegn og to utropstegn, men nå snakker jeg om kommentaren du la igjen på mitt siste innlegg da, haha. Du liker tydeligvis å lese flere innlegg her så noe må du da like 😉 Eller klikker du deg inn kun for å være kritisk? Anyways, takk for klikk 😀

    8. Virket litt sint. hvordan kan du bak en data påstå noe sånt, når du ikke vet det! Flere spørsmålstegn er forde en lurer, utropstegn er for de en mener noe! Hadde det kommet !!!!!!!!!!!! så kan det være at jeg er noe irritert, men sint, nei… Banneord er ikke satt inn for å fremheve at jeg er sint, mere oppgitt! Jeg kritiserer ikke, jeg kommer med min mening om ting, på lik linje som alle andre gjør. Rart hvordan vi «anonyme» blir anklaget for hat, bare forde vi kommer med en mening og står ved den.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg