OFFISIELT FERIE

Happy saturday! Hæla i taker og alt det der. Eller bare det stikk motsatte. Jeg har offisielt ferie frem til 20. juni og er hoppende glad, men har dessverre ikke energien til å gjennomføre hoppe-delen, hehe. Akkurat nå feirer jeg med å ligge slengt i sofaen med Sex and the City ruller over skjermen. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg funderer over hvorfor øyenbrynshårene bare vil vokse under brynet og ikke på det ene stedet over brynet hvor jeg mangler hår. Det er godt de vokser i alle fall og heldigvis har jeg time til voksing på mandag. Da skal de bli fine og shapet igjen, klare for ferie!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg har spist opp sjokoladen Sofie hadde i kjøleskapet for andre gang denne uken og må nå kjøpe ny igjen. Rett og slett fordi ingenting annet i kjøleskapet fristet og blodsukkeret var såpass lavt etter en utrolig lang dag som enda ikke er over. Ikke at jeg vil den skal være over fordi det har jeg ikke tid til, haha. Det er nemlig litt av hvert som skal gjøres i kveld og i kjent stil har jeg laget en to do liste:

Marte kommer snart på besøk til meg <3 Ikke en to do-greie egentlig, men jeg tar det med.

Redigere ferdig en video som kommer ut i morgen kveld. 

Skrive en pakkeliste så det går raskt å pakke i morgen. 

Ta bilder til et innlegg som skal ut på tirsdag. 

Skrive ferdig mest mulig til neste uke slik at jeg faktisk kan ha litt ferie på ferie. 

Lage innlegg klart til i morgen. 

Planlegge hele morgendagen.

Det er egentlig bare å komme i gang, men akkurat nå kjenner jeg at jeg skal ta meg en ti-minutters pause og scrolle nedover Instagram mens jeg faktisk ser på Sex and the City og ikke bare hører på. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

4 kommentarer
    1. Du burde ta ferie, jeg tror ingen av følgerne dine hadde hatt noe i mot det<3 følte meg litt teit når jeg sa det, men altså du jobber så mye at du virkelig fortjener en uke hvor du bare slapper helt av

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg