UKENS SPØRSMÅL / BLOGGFREMTIDEN, KJÆRESTE, TV-PROGRAM

Reklame | Nelly / Junkyard

BADEDRAKT HER / SHORTS HER

Hva synes du om sangen til Mads Hansen?

Den er irriterende fengende! Hvis man først hører den er det umulig å ikke nynne på den resten av dagen, haha.

Du jobber jo i butikk, så kan du svare på dette spørsmålet? Hvordan synes du at kunder skal være i butikker? Skal de si hei til de som jobber der, eller la vær? Jeg har lagt merke til at uansett hvordan man er, enten sur eller glad, smiler fortsatt de som jobber der! Jeg pleier alltid å si hei, men å føre en samtale blir så kleint. Mamma gjør det hele tiden, men jeg klarer ikke.

Jeg synes kunder skal være hyggelige nok til å hilse, i hvert fall hilse tilbake til de ansatte. Det er den laveste formen for høflighet og det mener jeg alle burde klare å få til. Når det kommer til å småsnakke så synes jeg du skal gjøre det som blir naturlig for deg. Jeg forventer aldri at kunder skal småsnakke og personlig gjør jeg aldri det som kunde med mindre den ansatte tar initiativ :-).

Hvor gulløredobbene dine er fra? Virkelig fine! 

Tusen takk <3 De er fra Monki!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAKJOLE HER

Hvorfor er du ikke Side2-blogger lenger fikk du sparken?

Nei, jeg fikk på ingen måte sparken. Jeg har hatt et fantastisk samarbeid med redaksjonen i Side2 og det er utrolig trist å gå bort fra det. Jeg har fått oppleve mye gøy via dem, som for eksempel å være stuntreporter på premierefesten til Paradise! Det er allikevel på tide for meg å prøve nye ting og derfor velger jeg å stå på egne bein akkurat nå for å se hvordan det går. 

Skulle ikke du flytte før 1. juni?

Nei, før 1. august. Så jeg flytter nok i slutten av juli fordi jeg skal reise bort allerede 1. august. 

Nydelig kjole! Måtte bestille den selv med en gang. Men hvilke sko bruker du til den? 🙂

Tusen takk <3 Jeg bruker hvite sneakers, sandaler og hæler alt etter hva som passer anledningen, men jeg foretrekker sneakers :-).

Hvor har du kjøpt toppen/bh’n du har under kjolen? 🙂

Den er fra Triumph og heter Amourette 300 WHP. Min favoritt!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAKJOLE HER

Ønsker du deg kjæreste eller liker du å være singel?

Både og! Jeg kunne absolutt tenkt meg en kjæreste i fremtiden, men når det blir vet jeg ikke. Det er jo ikke bare å gå ut og finne en fyr heller, haha. Hadde det bare vært så lett.

Hva synes du om alle i Kardashian-familien?

Alle? Wow, det kan ta sin tid, hehe.
Kourtney: Elsker henne, absolutt min favoritt og kanskje den som er mest lik meg sammen med Kendall. Hun er vel den som har gjort minst med utseendet sitt også hvis man ser fra sesong en til den nåværende og jeg liker det at hun klarer å holde det forholdsvis ekte i en slik verden.
Kendall: Love her. Jeg synes hun ser helt fantastisk flott og naturlig ut og virker som en skjønn og real jente. 
Kris: Gal! En utrolig manager, men jeg vet ikke helt om hun får prisen som #1 mom akkurat. 
Kim: Hun er faktisk den jeg liker minst, haha. Hun virker jo søt, men ikke helt min type menneske liksom. Det virker som om det aller meste handler om fasade og det synes jeg er litt slitsomt. Hun virker dog som en kjempefin mamma!
Khloe: Hun har jeg begynt å like mer og mer med årene. Hun er gal, men sååå morsom! Jeg får så vondt av henne og alt hun må gå gjennom med de mannfolka :/
Scott: Han er ikke en Kardashian, men… Jeg tar med Scott som den eneste mannen fordi jeg elsker han! Ja, han har gjort mye dumt opp gjennom årene, men jeg klarer ikke å ikke like han. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hva skal du gjøre fra høsten av? Blir det skole eller jobb?

I utgangspunktet skulle det bli en kombinasjon av begge. Jeg har søkt på to utrolig spennende bachelorstudier som jeg har kjempelyst til å starte på, men det har blitt lagt på is for øyeblikket. Jeg skal nemlig gjøre noe helt annet fra høsten av, men hva det blir kan jeg dessverre ikke fortelle dere helt enda. Jeg lover at jeg til å avsløre hva det er veldig snart! Hold ut <3

71 grader nord eller Farmen?

Farmen, lett! Jeg hadde aldri i mitt liv blitt med på 17 grader nord. Kulde, høyder, regn… Nei ellers takk. 

Kan du linke til det gule settet på bloggen?

Det er dessverre utsolgt i gul for øyeblikket, men de har det enda i blått. Jeg var så usikker på hvilken farge jeg skulle velge. Det blå er også kjempefint og du finner skjørtet HER og toppen HER.

VESKE H&M / SKO HER

Hvorfor var ikke du på båttur med Petter og de?

Fordi jeg var stuck på jobb. Det hadde jo vært kjipt å ødelegge trippeldaten da, så kanskje like greit at jeg holdt meg i byen. 

Kan du si hvem som er de tre kjekkeste kjendisene i Norge?

Dette var vanskelig! Nå måtte jeg faktisk Google Norges kjekkeste menn for litt inspo, haha. Problemet var at det da ble veldig vanskelig å velge. Vi har jo en god del kjekkaser her i landet, men valget falt på disse tre: Jakob Oftebro, Tobias Santelmann, Andreas Ygre Wiig <3. 

Hvor ser du Sex and the city? Fikk så lyst til å se det!

Jeg ser det på HBO! Ja, det er en helt fantastisk serie. 

Hvor er jumpsuiten/kimonoen på det øverste bildet fra? Sååå fin!!😻

Tusen takk! Den er fra H&M og er egentlgi en blazer.

Hvordan skal du tjene penger når du ikke lenger er Side2-blogger?

Nå har jeg ikke akkurat tjent de store summene som Side2-blogger, hehe. Det er så morsomt at folk automatisk tror man tjener mye fordi man er signert, men slik er det altså ikke. Jeg skal nå tjene penger som de fleste andre bloggere, nemlig på annonser 🙂

Hvor gammel er søsteren din?

Hun blir 22 i år!

Hei, for litt siden var du og Sofie ute og spise på en restaurant hvor de lagde kule drinker med godis i? Hva heter den restauranten/mat-stedet?

Pincho Nation! Det ligger like ved Jernbanetorget i Oslo sentrum.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

27 kommentarer

Siste innlegg