ETTERLENGTET BESØK

Reklame | Annonselenker Nelly

De to siste dagene har vært utrolig koselige. Grunnen til det er at jeg har besøk av en person jeg ser alt for sjelden og som jeg er veldig glad i. Vi bor dessverre for langt fra hverandre til å kunne sees så ofte, men denne helgen gikk det!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

LIGNENDE GENSER HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

På onsdag kom lillesøsteren min på besøk! Hun landet ganske sent og jeg hadde jobbet så vi bestemte oss for å dra rett ut for å spise. Jeg var gira på å komme meg ut av sentrum og vi er ganske glad i sjøen begge to. Valget falt dermed på Aker Brygge og vi vandret ned dit i det sola begynte å senke seg. 

Jeg orket egentlig annet enn å gå for noe jeg vet smaker godt, noe som medførte at vi havnet på Olivia for sikkert tiende gang i år, haha. Jeg elsker jo den restauranten og når jeg er såpass sulten vil jeg ha noe jeg vet smaker godt. Pizza slår aldri feil og uteserveringen der er sååå koselig. Vi ble sittende så lenge at vi etter hvert måtte få på oss både genser og teppe for å ikke fryse mens vi koste oss med god mat, vin og masse snakk. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Etter å ha slukt to forretter fordi vi holdt på å sulte ihjel begge to bestilte seg en pastarett og jeg en pizza jeg aldri har smakt før. Da jeg leste nedover menyen bestemte jeg meg for at jeg i hvert fall skulle prøve en ny pizza siden jeg havnet på stamstedet mitt (til tross for prosjektet mitt om å spise et nytt sted hver gange hehe, det går ikke så bra).

Øynene mine landet på noe som aller første hørtes ganske rart ut. Pizza med potetskiver og rosemarin. Hva i all verden? Dette må jeg faktisk prøve! Jeg elsker poteter. Gode poteter er faktisk noe av det beste jeg kan få servert, haha. Derfor tenkte jeg at poteter er godt, pizza er godt så da må vel poteter på pizza smake godt? Og gjett om det gjorde! Dette er definitivt min nye pizza-favoritt og jeg sendte sikkert 20 snaps av den underveis i måltidet. Så utrolig god! Dere må faktisk smake den, sånn på ordentlig. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

LIGNENDE PLAYSUIT HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Stappmette og glade vandret vi samme vei tilbake og endte opp hjemme hos meg hvor vi skulle ha sleepover. Det var så koselig! Jeg kan faktisk ikke huske sist vi to hadde en så fin dag sammen, haha. Det var liksom noe ekstra med den kvelden. 

I går slo hun på stortromma og vartet opp med taco til jeg kom hjem fra jobb. Jeg var så sliten at jeg holdt på å begynne å gråte da hun sendte melding og sa hun hadde ordnet taco til oss. Slike små ting kan bety så mye på litt slitsomme dager. Resten av kvelden gikk egentlig med til at jeg klaget på at jeg var sliten og småsyk mens hun ordnet alt, haha. Er det ikke det søsken er til for? Hehe. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg