KLARE FOR KLESSALG

Reklame | Annonselenker Nelly / Egenreklame klessalg

OLYMPUS DIGITAL CAMERAKJOLE HER

God morgen! Nå sitter jeg og skriver (åpenbart), men egentlig burde jeg gjøre siste finish. Vi skal nemlig snart dra avgårde for å gjøre klart til klessalget som starter klokken 13.00 i dag! Jeg er så spent på hvor mange, eller om noen i det hele tatt kommer. Det er alltid litt skummelt med ting som dette. Plutselig sitter vi tre der alene da, haha. Det hadde vært litt trist… 

Rommet mitt er totalt kaos for øyeblikket. Jeg har nemlig tatt alle klærne av klesstativet og lagt de i en haug på sengen for å få med både hengere og stativ til Hendrix Hair hvor klessalget skal være. Jeg er veldig spent på hvordan vi skal løse dette med logistikken når vi kommer frem, hehe. Vi har ikke planlagt den delen enda nemlig. Det løser seg nok som med det meste annet!

Jeg håper så mange av dere kommer innom i løpet av dagen! Klessalget varer fra klokken 13-17 og er i lokalene til Hendrix Hair i Oscarsgate 32 på Frogner! Nå må vi faktisk begynne å lesse ut ting her, så vi blogges senere. Håper dere får en kjempefin dag <3

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

10 kommentarer
    1. Du må til legen og bytte p-pillene dine ut med et annet merke, hadde samme problemet selv etter å ha gått på loette en stund. Legen ga meg noen andre p-piller som heter mercilon(?) og jeg har ikke hatt problemer med uregelmessig mensen etter det.
      Men hvis du har hoppet over mensen mange ganger på rad nå, så er det mest sannsynlig derfor du får det nå uten å være på sukkerpillene.

    2. Hei! Må bare gi deg litt skryt, synd du er utrolig flink til å merke innlegg og instastories osv osv som reklame! Jeg syns det er så viktig at bloggere gjør det (selv om reglene kanskje oppleves litt urettferdige og kompliserte til tider), og jeg syns det øker troverdigheten din mye!
      Syns også ellers du har en veldig fin blogg 🙂

    3. Masse lykke til med klessalget! 🙂 Du har sikkert fått det spm flere ganger, men jeg lurer på hvor gull øredobbene dine er fra? Virkelig fine! Ha en fin dag videre <3

    4. Kanskje har du oppblåst mage fordi du rett og slett er tykk?
      Andrea er forferdelig stor
      Det ække rart at unga de glor
      For a? er et herlig syn
      Der a? vagger gjennom by?n

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg