BLOGG-REUNION OG GRILLPARTY

Reklame | Annonselenker Nelly

God morgen, fineste! Nå er jeg sjeleglad for at jeg valgte å ta tidlig kvelden i går. Denne dagen (og helgen) skjer det veldig mye og tidsskjemaet krever at jeg ikke forvandles til en syvsover. Før klokken halv ett bør jeg rekke å spille inn to videoblogger, trene, pakke til Tønsberg, ta bilder til et innlegg og aller helst skal jeg rekke en tur på Tjuvholmen for å nyte sola og kanskje ta et bad. Tror dere det går?

KJOLE HERVESKE HER

Grunnen til at alt det må skje innen halv ett er at jeg har store planer for denne fredagen. Sofie og jeg kickstarter det hele med et grillparty sammen med blant annet Anne Brith. Det tror jeg blir skikkelig koselig! Nå er det lenge siden jeg har sett henne så jeg gleder meg virkelig til å catche up. Vi blir der i noen timer før vi setter kursen mot Tønsberg sammen med Isabelle!

Jeg gleder meg så mye. Tønsberg er en fantastisk sommerby og planene for kvelden tror jeg slår det meste. Vi skal på nok en grilling, denne gangen på en hytte ute på Tjøme. For dere som ikke har vært der så er det toppen av idyll! Der skal vi bare kose oss i sola og nyte hverandres selskap før vi turer tilbake til byen for å teste hva utelivet der har å by på. Det var helt fantastisk i fjor sommer, så jeg regner med at det blir veldig moro!

Nå ble dette litt oppramsing, men jeg er enda ganske trøtt og litt stressa så det måtte bli sånn i dag, haha. Da vet dere i alle fall mine planer ned til den minste detalj. Kameraet er selvfølgelig med og jeg lurer på om jeg skal lage et “min dag i bilder”-innlegg eller en vlogg. Hva vil dere helst ha? <3

KJOLE HER / VESKE HER / SMYKKER SHEIN, MONKI, H&M / SKO SHEIN

 

PS. HUSK AT DET ER SISTE SJANSE TIL Å STILLE SPØRSMÅL TIL UKENS SPØRSMÅL!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

6 kommentarer
    1. Du jobber jo i butikk, så kan du svare på dette spørsmålet? Hvordan synes du at kunder skal være i butikker? Skal de si hei til de som jobber der, eller la vær? Jeg har lagt merke til at uansett hvordan man er, enten sur eller glad, smiler fortsatt de som jobber der! Jeg pleier alltid å si hei, men å føre en samtale blir så kleint. Mamma gjør det hele tiden, men jeg klarer ikke

    2. Herregud, Andrea. Hvis ingen har sagt det til deg idag; Det antrekket var såå fint, og du er såå pen!!

    3. Helene: Jeg synes kunder skal oppføre seg pent og være hyggelige mot de ansatte. Smile og hilse 🙂 Man trenger absolutt ikke føre en samtale. Gjør det som føles naturlig for deg, men å smile og hilse er absolutt et must i min bok!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg