VI SKAL HA KLESSALG

Reklame | Egenreklame klessalg

Woho! Sofie, Isabel og jeg har bestemt oss for å ha klessalg her i Oslo. Jeg må rydde ut av skapet og gå gjennom alt før jeg flytter, så dette passer jo helt perfekt. Her får dere tre jenter med ganske forskjellig stil, så det blir nok noe for enhver. 

Jeg har allerede ryddet bort to søppelsekker og det er enda mer å hente. To ord: gled dere. Nå har dere muligheten til å skaffe dere veldig pent bruke og faktisk helt ubrukte klær til en rimelig penge. Jeg har sååå mye fint som enten ikke passer eller som jeg er lei av, men som kan passe for dere så jeg håper virkelig at de fine klærne mine kan få et nytt hjem. 

STED: Hendrix Hair Frogner (Oscars gate 32)

TID: Søndag 3/6 – 13.00-17.00

HUSK: Ta med egne poser til å ha klær i og ha Vipps klar!

Jeg gleder meg til å møte dere <3

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

12 kommentarer

Siste innlegg