ØNSKELISTE TIL FERIEN

Reklame | Annonselenker Ellos / Nelly

Nå er det ikke lenge igjen til årets høydepunkt for min del, nemlig ferieturen til Albania! Ah, jeg trenger virkelig sol, hav, god mat og gode venner på et sted langt borte uten forpliktelser så jeg gleder meg kanskje litt over det som er normalt. Som vanlig må jeg handle litt på forhånd. Det er alltid noe jeg mangle før jeg skal reise og denne gangen er det hovedsakelig sandaler, badetøy og solpleie. Jeg har samlet sammen masse fint som jeg ønsker meg og noe som antakeligvis havner i handlekurven veldig snart.

RØDE SANDALER HER / HVITE SANDALER HER / GULE SANDALER HER / BLÅ SANDALER HER

Solbeskyttelse er utrolig viktig! Uansett om du pleier å bli brent eller ikke så bør du bruke solkrem. Vi i Norge er i toppen når det kommer til føflekkreft og det sier kanskje noe om at vi ikke er så gode på å beskytte oss. Jeg har en hudtype som ikke tåler så mye sol og jeg bruker alltid høy faktor.

Nå som jeg reiser lenger sør tar jeg med meg solkrem til ansikt og resten av kroppen i forskjellig faktor. Ofte begynner jeg med 50 før jeg trapper ned etter hvert. I ansiktet bruker jeg aldri under faktor 30 og føler meg mest komfortabel med faktor 50. Nå har Ellos faktisk 20 % rabatt på all solpleie, så her er det bare å handle inn!

FOTKREM HER / AFTER SUN LOTION HER / SOLKREM HER / LIP BALM HER

AFTER SUN HER / SOLKREM HER / SOLBESKYTTELSE ANSIKT HER / SOLOLJE HER

På stranda så orker jeg ikke alt for mye sol i ansiktet. Jeg blir kjempefort brent og det er bare så irriterende med sola i øynene konstant. Derfor pleier jeg ofte å ha med meg enten en stråhatt eller caps, samt solbriller. Det er perfekt når jeg ligger og forsvinner inn i en spennende bok midt i solsteika. Da kan resten av kroppen bli brun, så sparer jeg ansiktet litt. Hårbånd er også en favoritt på stranda fordi det får håret bort fra ansiktet. 

STRÅHATT HER / HÅRBÅND HER / SOLBRILLER HER / SOLBRILLER HER

Reisevesken min har selvfølgelig blitt ødelagt akkurat i tide til reisen min… Så irriterende! Nå var den riktignok over fem år gammel så det var kanskje på tide med en ny uansett. Jeg vil også ha med meg en stråveske jeg kan bruke på vei til stranden, mest fordi det er så sykt koselig haha. Så MÅ jeg ha nakkepute på flyet. Jeg er en av de som sovner i det flyet begynner å kjøre og jeg orker ikke fire timer med vondt i nakken. 

STRÅVESKE HER / REISEBAG HER / NAKKEPUTE HER

And…. Badetøy! Jeg kjøpte så mange fine bikinier før jeg dro til Mexico, men halvparten forsvant der nede. Litt kjedelig. I fjor kjøpte jeg et par nye, men de fikk jeg aldri brukt fordi jeg jobbet hele sommeren. I år skal jeg endelig få solt meg og da synes jeg at jeg fortjener noe fint å sole meg i, haha.

BIKINI HER / BADEDRAKT HER / BIKINI HER / BADEDRAKT HER / FLAMINGO HER

GRØNN BIKINI HER / HVIT BIKINI HER / RØD OVERDEL HER / RØD TRUSE HER / ROSA BIKINI HER

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

5 kommentarer
    1. Er så glad på dine vegne for at du snart nå skal flytte fra den crazy dama du deler leilighet med! Du er så forskjellig, så jordnær. så smart I forhold til henne. Tror du vil få et helt annet liv fremover. You Rock <3

    2. Solkremen du reklamerer for her og alle produktene generelt er testet på dyr, hadde satt veldig pris på om du som influencer prøvde å sette deg litt mer inn i hvilke merker som fortsatt tester på dyr og ikke før du reklamerer for det. Mener på ingen måte dette som hat eller hard kritikk men det er viktig<3 gjelder naturligvis ikke bare deg men SÅ mange andre også

    3. Til hun her oppe, Sofie er ikke crazy. Jeg og veldig mange andre liker Sofie kjempegodt. Skjønner ikke hvor det kommer fra🤔

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg