LITT HVERDAGSPRAT

Reklame | Annonselenker Nelly

SKJØRT HER / LIGNENDE TOPP HER / BELTE H&M / SOLBRILLER EBAY / SMYKKER SHEIN+MONKI

Hei, fine dere <3 Nå skal jeg snart gå ut døren og dra på jobb. Akkurat i disse dager misunner jeg Sofie helt ekstremt, haha. Tenk å ha en så fri og deilig jobb når sola skinner og været er perfekt da. Jeg hadde tilbragt så godt som hvert eneste minutt ute i sola, men dessverre er det ikke slik for de fleste av oss. Vel, nå kan man jo ikke bare fly rundt og nyte livet heller. Jeg har hatt fri frem til nå, men bare sittet foran Macen og jobbet såååå. 

Det er noe med sommeren, uansett om man har jobb, skole eller hva det nå måtte være som gjør at alt går litt i surr. Jeg satt hjemme i går kveld etter det som føltes om verdens lengste dagen noensinne. Jeg bladde meg gjennom tv-guiden og det gikk så utrolig mange filmer, så jeg sier til Sofie “wow, så rart at det går så mange filmer. Pleier det å gjøre det på torsdager? Åh, det er så deilig at det faktisk er torsdag allerede, jeg trodde det var onsdag tidligere i dag”. Noen som finner feilen? Haha, Sofie så på meg med et rart blikk og jeg tror ikke hun hadde veldig lyst til å drepe det lille lyspunktet jeg hadde der og da. Det var jo faktisk bare onsdag. 

I dag har vi kommet oss til torsdag da. Så nå har jeg bare tre (gråter) dager igjen med jobb før jeg har en fridag på søndag. Så er det samme regla neste uke. All day every day. Ah, men heldigvis drar jeg snart på ferie og da skal jeg bare slappe av og sole meg døgnet rundt! Hold ut, Andrea. Dette går bra. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

9 kommentarer
    1. Hvordan har det seg at Sofie kan leve av bloggen, mens du er avhengig av en ekstrajobb? Jeg synes dere blogger like ofte, skriver like bra og tar like bra bilder. Er det så enkelt som at hun har flere lesere of derfor får flere samarbeid? Tror du at du kunne levd kun av bloggen hvis du hadde sagt opp ekstrajobben og gått 100% inn for det? 🙂

    2. Anna: Nei, på ingen måte. Jeg gjør alt jeg føler jeg kan nå og gir 100%. Jeg ser ikke helt hva jeg kan gjør annerledes og fortsatt har verdigheten i behold og stå inne for det jeg står inne for om du skjønner. Det er vel såpass enkelt, dessverre. Ikke vet jeg!

    3. Jeg digger bloggen din, så synes du skal fortsette som du gjør! Du fremstår for meg som fornuftig, relaterbar og kul. Heia deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg