KJØLESKAPET ER FYLT OPP

16. Mai var jeg oppe klokken åtte fordi jeg hadde ekstremt mye jeg måtte rekke før jeg startet på jobb. Det var helt nydelig vær og jeg hadde så utrolig lyst til å bare droppe alt, hive på meg bikinien og dra ut til Sørenga. Dessverre måtte jeg vente til helgen fordi disse tingene måtte gjøres da. Dere vet… Siste innspurt før 17 mai, bunadsstrømper, hårstrikk, gnagsårplaster, vin. Så var jeg tom for sminkefjerner og rens og trente litt småting her og der. 

Det aller viktigste som jeg måtte gjøre var å handle mat! Min del av kjøleskapet var helt tomt i dag tidlig så jeg måtte faktisk dra på Extra i det jeg stod opp for å få i meg frokost. Jeg fungerer virkelig ikke før jeg får i meg mat, så jeg dro på meg slippers, en t-skjorte og olaskjørtet mitt og satte kurs mot matbutikken.

Alle skulle ha med seg et par retter vær til champagnefrokosten og mitt bidrag var en salat! Og en kake da. Derfor måtte jeg handle inn til den, samt at jeg måtte sikre mat i kjøleskapet for resten av uken. Det fikk jeg til for å si det slik. Nå har jeg masse digg mat jeg kan kose meg med i helgen!

Yoghurten bruker jeg hovedsakelig i smoothien min, men også sammen med Cottage Cheese, bær, frukt og/eller banan for et lett mellommåltid som smaker kjempegodt!

Helt avhengig av bær og frukt nå som det er så varmt ute! Jeg blir så fysen, men det frister liksom ikke helt med sjokolade i varmen så da er frukt og bær et helt supert alternativ!

Denne burgeren kostet bare 10 kroner, så da måtte jeg rett og slett ta med en for å teste ut. Den ser jo kjempegod ut og jeg elsker erter så jeg regner med at dette blir et godt kjøp.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

1 kommentar
    1. Så mye digg mat 🙂 Jeg bor på hybel, og hver gang jeg skal handle mat for resten av uka så drar jeg på Extra. Det som er så bra med Extra er at det er så godt utvalg og man får mye for pengene, ikke alltid det er billig..men mat må man ha uansett så.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg