I MIN BUNADVESKE FINNER DU…

God 17. Mai, alle sammen! Jeg håper dere får en helt strålende dag og en kjempefin feiring, forhåpentligvis sammen med noen dere er glad i. Jeg for min del skal veldig snart ta på meg bunaden og dra avgårde på champagnefrokost. Aller først tenkte jeg å vise dere hva jeg har med i bunadvesken min! Slapp av, den ser ikke stappet ut med dette i 😉 Det synes ikke en gang!

Matt pudder – leppestift – gnagsårplaster – tyggis – tampong – kondom

Jeg har alltid gnagsårplaster i vesken på 17. Mai! Enten er det jeg eller noen andre som får gnagsår i løpet av dagen og det er så utrolig vondt. Da er det bedre å være føre var og ta med seg et plaster eller to i veska så man slipper å blø i stykker bunadsskoene. 

Matt pudder fordi jeg blir så glinsete utover dagen. Dette må jeg faktisk ha, bare for å matte ned litt når det kommer på sitt verste. Jeg har også med en ganske nøytral og naturlig leppestift så jeg kan friske opp den litt utover dagen om det trengs. 

Tyggis! Det har jeg alltid med uansett hvor jeg skal. Tampong og kondom er rett og slett med i tilfelle noen trenger dette. Kjekt å ha! Neida, jeg tror ikke at noen kommer til å kose seg på doen på utestedet akkurat. Det er vel heller mer aktuelt for folk utover kvelden, men det er litt for å sette et poeng. Uansett hvor du skal og hva du skal – ha alltid med deg kondom, plutselig trenger enten du eller noen andre det! Praktiser trygg sex, folkens! 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

10 kommentarer
    1. Og det er helt opptil hver enkelt å h avgjøre om de vil bruke dong eller ikke! Så ha alltid med kondom er så jævla feil å skrive…

    2. Ikke ditt problem om noen gjør det! Men siden du er så jævla opphengt i dette med å bruke dong, kjenner du deg igjen med og spre sykdommer?!!

    3. Ja jeg er seriøs nå!! Det er folk sine egne avgjørelser om de vil bruke dong eller ikke! Hvordan kan du ta andre sine avgjørelser?!

    4. Det er ikke en oppfordring når du skriver, alltid ha med dong! Det blir som å skrive at en skal eller må ha med. Du har på ingen måte rett til å tvinge noen til og ta med dong!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg