DET Å FAKTISK LEVE

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

SHOPPING, MAT OG GODT SELSKAP

Det blir vel ikke bedre enn det?

I det siste har jeg vært så utrolig mye bedre på å leve. Jeg går ikke bare på automatikk, men jeg gjør ting og jeg lever. Det er ikke nødvendigvis så alt for store ting. Det kan være å møte en venninne for lunsj, bli med ut og ta en øl på en tirsdag eller dra på en konsert en fredagskveld.

De siste ukene og ja, til og med månedene har jeg gjort masse av dette og jeg merker at jeg liker det! Selv om jeg kanskje er sliten og senga frister mest, så angrer jeg aldri. Jeg lever i en by som har mye å tilby, men jeg har ikke benyttet meg av det før nå. Nå er det virkelig på tide!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer
    1. Kola på glassflaske er digg altså. Er innom bloggen din flere ganger per dag og må snart på avveningskur:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg