TEST AV SKYR ISKREM MED SALT KARAMELL

Dere vet at jeg gledet meg helt utrolig mye til å teste ute denne isen. Etter å ha lett over hele Oslo og vært i hele 37 forskjellige matbutikker fant jeg den endelig forrige uke etter tips fra en av dere nydelige lesere <3. Mange har lurt på hva jeg synes om den, så jeg har laget en liten anbefaling/test!

+ Kjempegod konsistens på isen! Det er som å spise god gammeldags fløteis altså. 

+ Uten tilsatt sukker, proteinrik og fettfri. Det betyr at man kan spise is enda oftere med god samvittighet, woho! Ikke at man bør ha dårlig samvittighet, men det er jo greit å begrense kosen til en bestemt dag eller helgen. Heldigvis er ikke denne isen det verste du kan skeie ut med, selv på en tirsdag!

+ Fin størrelse. For meg som fort ender opp med å spise en hel boks når jeg først er i gang så er denne størrelsen perfekt! Jeg ser på denne som en porsjonsstørrelse, haha. 

Karamellsmaken er ikke den beste jeg har smakt… Den smaker veldig mye søtstoff og det er ikke akkurat det beste jeg vet om, men igjen det må man nesten forvente når man skal ha et sunnere alternativ. Eller?

Prisen er ganske stiv. 50 kroner for en liten boks… Nja, litt i meste laget. 

Alt i alt er dette et helt greit alternativ. Litt skuffet, men det kan være fordi jeg hadde bygd opp ganske så høye forventninger i forkant. Det er uansett alltid lurt å prøve selv fordi alle liker forskjellige ting!

Det kan være jeg kommer til å kjøpe denne igjen, men flere har sagt at jordbærisen er enda bedre! Det tror jeg på, mye på grunn av den søtstoff-smaken på karamellsausen så nå gleder jeg meg til å teste den neste gang. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

6 kommentarer
    1. Da må du prøve Diplom Is sin uten tilsatt sukker med karamellsmak! Den smaker faktisk skikkelig is med skikkelig karmell! 😀

    2. Da anbefaler jeg deg heller sukkerfri ”uten” karamellis fra på boks. Fant på meny. Den smakte skikkelig usunt og på grensen til kvalmende, slik is med sukker gjør 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg