I GÅR TOK DET SLUTT

Reklame | Annonselenker Nelly/BikBok

God morgen, mine fine lesere <3 Det er kanskje litt sent å si morgen nå, men jeg sitter enda i pysjen og spiser frokost som i dag består av sjokolade. Ine sitter ved siden av meg og er på samme nivå, så det er godt vi er to om det i alle fall. Alkoholstoppet mitt fikk en brå slutt i går, fem dager før 17. mai… Wopsi. Sånt skjer, men hjernen min er som vanlig skrudd av dagen derpå så det jeg har å komme med i dette øyeblikk er en gammel klassiker – oufitbilder!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERASKJØRT NLY / BLUSE BIKBOK / ØREDOBBER EBAY

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg