100% SØNDAG

Reklame | Annonselenker Nelly

JAKKE HER / BUKSE HER / T-SKJORTE NLY TREND / SKO REEBOK

Er det bare jeg som ikke har peiling på hvilken dag det er for tiden? Jeg går helt i surr. I går var jeg 100% sikker på at det var søndag, antakeligvis både fordi jeg var på byen på onsdag og fordi det var helligdag i går. Det er rett og slett skikkelig forvirrende. Jeg må sjekke vaktlisten på jobb og kalenderen min tjue ganger om dagen for å være sikker på at jeg ikke går glipp av avtaler, haha. Det er ikke så enkelt altså!

Nå skal jeg jo faktisk på jobb og i morgen og søndag har jeg fri, før jeg jobber på mandag igjen. Åh, på mandag skal jeg forresten noe skikkelig spennende! Det er helt utrolig at det faktisk skjer. Dere skal få høre mer om det senere, men nå må jeg faktisk komme i gang med dagen min om jeg skal rekke alt jeg har av planer og i tillegg komme meg på jobb. Håper dere får en strålende dag <3

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg