I MIN VESKE FINNER DU….

 

VEKSE / MANGO 

 

Det er noen ting jeg alltid har med i vesken min uansett hvor jeg skal. Dette er tingene jeg flytter fra veske til veske og som jeg er helt avhengig av å ha med meg rundt omkring i hverdagen. Det er ganske så basic ting som jeg regner med flere av dere pleier å ha med dere rundt, eller hva?

 

Tamponger – Carmex – Leppestift – Håndkrem – Penn – Studentkort, bankkort, førerkort og tampong-kort – Nøkler, Mobil – Solbriller – Kamera

Tamponger fordi man aldri vet når mensen plutselig tar en snarvei og dukker opp tidligere enn antatt. I tillegg er det nesten alltid noen andre som trenger en tampong og lurer på om noen har en liggende i vesken, derav tamponger. Solbriller er også alltid med, til og med på regnværsdager. 

Carmex, mobil og nøkler er ganske standard. Jeg går i alle fall ingen steder uten verken mobil eller nøkler. Da får jeg helt panikk!

Etter at jeg kjøpte dette mindre kameraet så har jeg begynt å ha det i vesken også. Man vet aldri når man trenger å dokumentere noe. Livet som blogger, folkens. 

Penn er bare noe jeg alltid går med uten at jeg egentlig vet hvorfor fordi jeg har jo ingenting å skrive på, haha. Håndkrem, særlig på vinteren fordi huden min tørker ut alt for fort og jeg får noia av å ikke kunne smøre den. Så har vi alle kortene mine. Tampong-kortet fra Kiwi er genialt å bruke for da får du hver fjerde pakke helt gratis! I tillegg har jeg alltid med studentkort, bankkort og førerkort.

HVA HAR DERE ALLTID I VESKEN?

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

6 kommentarer
    1. har alltid med parfyme, håndkrem, vannflaske, hårbørste, og kleenex! fordi en gang så begynte jeg å sylblø neseblod på bussen, og det var ingen som hadde papir.. måtte holde for nesen, og når jeg kom hjem og så meg i speilet så det ut som jeg hadde vært i slåsskamp.. haha xD så det er grunnen til at jeg alltid har kleenex i veska :p

    2. L: Stekte kjøttdeig/vegetardeig med tacokrydder som vanlig, blandet inn tacosaus og rømme, mais, ananas, cherrytomater og rødløk. La alt i en ildfast form lagvis med ett lag speltlomper og toppet med mozzarella 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg