DETTE SKJER DENNE UKEN

Reklame | EVO / Annonselenker Nelly

KJOLE HER / JAKKE MANGO / SOLBRILLER H&M

TIRSDAG. Dagen i dag starter med en time hos min personlige trener Idar EVO Grünerløkka klokken 09.00. Jeg fikk et nytt program forrige uke som er skikkelig hardt, men veldig morsomt. Nå har jeg trent det noen ganger selv og vi skal sjekke ståa og se om det er noe jeg ikke har skjønt. Det er det som regel alltid, haha. Jeg er alt for dårlig til å lese hva det faktisk står i programmene han sender meg, så selv om vi går gjennom det sammen første gang glemmer jeg halvparten og gjør litt feil her og der.

Da jeg trente på søndag tok jeg for eksempel tre runder ekstra på den ene øvelsen som er drit-tung! Det merket jeg ikke før etterpå da jeg skulle sjekke om det her faktisk kunne stemme fordi det var så forbanna tungt. Jeg svettet som en gris og tenkte at dette går jo faktisk ikke an, nå har han overvurdert formen min her. Så var det selvfølgelig jeg som hadde lest feil hehe. Heldigvis så får vi fort rettet opp i det med timer som dette. 

Etter dette må jeg prøve å få skrudd på hjernen og blogget litt. Kanskje jeg går meg en tur eller setter meg på en café og jobber for å få litt etterlenget inspirasjon. Noe må jeg da få til.

Kvelden avsluttes med noe så lite spennende som et 4,5 timers langt kurs med Skattetaten. Der skal jeg lære alt om skatt, selvangivelse og merverdiavgift. Litt kjedelig å bruke kvelden sin på det, men det kommer nok veldig godt med i fremtiden og i dette øyeblikk egentlig. 

KJOLE HER / JAKKE MANGO / SOLBRILLER H&M

ONSDAG. Planen er å starte dagen med trening, vask av leilighet og bytting av sengetøy. Nå som pollen er i gang for fullt og jeg nesten dør hver eneste morgen må jeg bytte sengetøy og vaske hele tiden for å fjerne så mye som mulig av denne giften. Herregud som jeg hater pollensesongen! Alt dette skal gjøres før jeg begynner på jobb klokken ett og blir der til sent på kveld. 

Dagens gladnyhet: Sofie kommer hjem fra LA!!!

TORSDAG: Fri <3 Jeg elsker disse røde dagene i mai, noe så fantastisk! Denne dagen er ganske fri for planer foreløpig, men jeg har noen halvveis avtaler. Jeg er nødt til å ta noen bloggbilder så jeg satser på å få med meg enten Sofie eller Martine (kanskje begge) på dette i løpet av dagen. 

Klokken 12 skal jeg møte to av de jeg studerte sammen med da jeg gikk førsteåret på journalistikk for å bli intervjuet til bacheloroppgaven deres. Haha, så utrolig trist å tenke på at de nå skriver bachelor og snart er ferdigutdannet mens jeg skal starte på bytt til høsten. Ja, ja. Jeg har nå fått oppleve en del ting som ikke alle andre får da og sånn sett angrer jeg jo ikke et sekund på avgjørelsen min!

I løpet av dagen skal jeg trene med Marte og kanskje møte en venninne som er på besøk i Oslo fra torsdag til søndag. Jeg håper vi får til det <3. 

FREDAG. Dette er en utrolig lite spennende dag og planen er at den skal forbli slik. Jeg jobber fra 12 til kvelden og har ikke planer om å gjøre noe særlig verken før eller etter. 

KJOLE HER / SKO REEBOK / JAKKE MANGO / SOLBRILLER H&M

LØRDAG. Friiii <3 Jeg satser på at noen vil ta bilder av meg nok en gang. Heldigvis er begge bloggerne mine tilbake i Oslo og jeg regner med at det er flere enn meg som gjerne kunne tenkt seg noen nye blinkskudd til sosiale medier. 

På formiddagen skal jeg møte Marte. Vi er som sagt selverklærte medlemmer av 17. mai-komitéen til vennegjengen og skal bruke dagen på å handle inn mesteparten av pynt til champagnefrokosten. Dette gleder jeg meg skikkelig til! Jeg elsker å arrangere ting, mye fordi jeg kan handle masse kul pynt og dekorere det til så fint. 

Lørdag kveld skjer det noe veldig moro! En venn av meg skal feire bursdagen sin, noe som skjedde ganske spontant da han sendte ut invitasjon i går kveld. Ikke at det gjør meg noe, jeg har selvfølgelig ingen planer en lørdagskveld. Det som er så koselig er at nesten hele gjengen blir samlet og det er noe av det beste jeg vet om. Kanskje jeg blir med de en tur ut på byen til og med. Nå har jeg jo fått opp øynene for at det ikke trenger å være så slitsomt å være edru på byen så lenge man drar på et ganske kult sted med kule mennesker. 

SØNDAG. Ligge i sengen og se serier hele dagen med smågodt fra Yummy Heaven <3 Hehe, kanskje? Nei, men jeg har ingen satte planer for søndagen og det er slik jeg liker det. Det blir nok en treningsøkt og en del jobbing, kanskje noen bilder og hvis det er fint vær skal en ikke se bort ifra at jeg bare må ut for å gjøre noe koselig ikledd en eller annen sommerkjole. 

KJOLE HER / JAKKE MANGO / SOLBRILLER H&M

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

6 kommentarer
    1. Om det er noen trøst, så begynner ei fra samme kullet på nytt igjen på et annet studie.:) Tror webutvikling blir bra.:)
      Men skal ikke se bort fra at det er flere som også starter på nytt, eller bygger på journalistikk-utdanninga. Er nesten slik at journalistikk ikke er nok for å få jobb innenfor det, det må også veldig mye flaks til og ekstra utdannelse.
      Du har jo fått opplevd veldig mye interessant og det er jo egentlig aldri for sent til å ta utdannelse. Har selv ei venninne i 50-årene som ikke tok utdannelse før i 2015. Men jeg kan på sett og vis forstå følelsen. Håper du trives på det du kommer inn på.:)

    2. Hei, har du veldig tykt hår? Jeg vil å ha sånn dott men den blir bare ikke bra haha så lurer på om håret mitt er for tynt eller om jeg bare er helt talentløs på dott

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg