EN NY FAVORITT

Nå har jeg handlet inn masse godt til helgen! Blant annet ørret, noe jeg faktisk aldri har kjøpt inn før. Jeg bakte den i ovnen med masse digg krydder og lagde en kjempegod salat med couscous som jeg spiste til lunsj på jobb. En ny favoritt! Jeg har også kjøpt inn til å lage smoothie, noe jeg ikke har gjort på kjempelenge, men etter å ha drukket det en del hjemme i Larvik så havnet det og så i handlekurven. 

Denne sjokoladepuddingen fra YT er kjempegod! Jeg spiste den sammen med fersk mango, banan og ferske bringebær som et mellommåltid tidligere i dag. Det var skikkelig digg. Den er også veldig fin hvis du er på farten!

Dette er til smoothien min. Jeg lager den med gresk vaniljeyoghurt, smoothiemix og melk faktisk. Nam!

Ellers er det generelt mye av det vanlige. Jeg kjøpte couscous til salaten og fikk øynene litt opp for det igjen. Det er veldig godt om man blandet inn litt forskjellig og bruker mye godt krydder! Så fylte jeg også opp med filetbiter fordi det er alltid kjekt å ha i fryseren til wok, gryter eller sammen med grønnsaker. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer
    1. Kunne du lagt ut litt sånn steg for steg oppskrift med den salaten? Hørtes digg ut! Prøvd å lage med ørret før jeg også, men da ble det bare rart😅

    2. Elise: Bakte ørret i ovnen kvelden før, 200 grader på over- og undervarme med masse krydder. Så dagen etterpå kokte jeg couscous med krydder, hakket litt tcherrytomater og rødløk og blandet inn. Så skjærte jeg opp ørret, avokado, agurk og hadde i ruccola og couscous 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg